دسته محصول
سبد خرید 0
برند ماندگار 12/0اصل برای متمایز بودن جذب مشتری و ایجاد یک برند فوق العاده

نام محصول

برند ماندگار


نام نویسنده

جرمی میلر


نام مترجم

سعید یار احمدی

انتشارات

آموخته


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

276


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786008237549


وزن

326


پیش گفتار

-

قیمت : 24000 تومان

برند ماندگار چیست؟ برندهای ماندگار فقط ظاهری زیبا نیستند، بلکه علاوه بر این ظاهر زیبا، به رفع نیازهای مشتریان نیز اهمیت می‌دهند. جادوی این برندها زمانی اتفاق می‌افتد که مشتریان با محصولات یا خدماتی فراتر از انتظارشان مواجه می‌شوند و اینجاست که در ذهن مشتریان حک شده و به برندی ماندگار تبدیل می‌شو....
برند ماندگار چیست؟ برندهای ماندگار فقط ظاهری زیبا نیستند، بلکه علاوه بر این ظاهر زیبا، به رفع نیازهای مشتریان نیز اهمیت می‌دهند. جادوی این برندها زمانی اتفاق می‌افتد که مشتریان با محصولات یا خدماتی فراتر از انتظارشان مواجه می‌شوند و اینجاست که در ذهن مشتریان حک شده و به برندی ماندگار تبدیل می‌شوند.
شاید بیشتر ما مفهوم برند را فقط در نام شرکت و لوگوی آن خلاصه کنیم، اما برند فقط یک نام تجاری نیست، برند لباسی است که بر تن کسب‌وکارتان نشسته؛ تجربه و حسی است که به مشتریان می‌دهد؛ روحی است که در جان کسب‌وکار شما دمیده شده است. اگر فرض کنیم برندتان یک انسان باشد، ویژگی‌های آن انسان چیست؟ آیا جسور است یا ترسو؟ آیا محافظه‌کار است یا ریسک‌پذیر؟ آیا خلاق است یا اهل تقلید؟
تاکنون کتاب‌های زیادی در زمینه‌ی برندسازی منتشر شده‌اند که هر کدام به سهم خود این مقوله را بررسی کرده‌اند، ولی بیشترشان به برندهای بزرگ و مطرحی چون اپل، گوگل، مایکروسافت پرداخته‌اند که استراتژی‌های برندسازی‌شان برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط کاربرد چندانی ندارند، چرا که بودجه و قدرت بازاریابی و تبلیغات این شرکت‌ها از توان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خارج است.
وجه تمایز این کتاب به قلم جرمی میلر این است که به صورت کاربردی و عملی مقوله‌ی برندسازی را بررسی کرده است. نویسنده‌ تلاش کرده تا با برشمردن ۵/۱۲ اصل و ذکر مثال‌های فراوان از شرکت‌هایی که با رعایت این اصول به برندی ماندگار در ذهن افراد تبدیل شده‌اند، به شما یاد دهد چگونه با یک شرکت متوسط، به برندی تبدیل شوید که مشتریان‌ عاشق‌تان شوند و نقش سفیر برندتان را بازی کنند. اصول این کتاب ساده و کاربردی‌اند و انجام آن از سوی هر کسب‌وکاری با هزینه‌‌ای اندک قابل اجراست.
سؤالی که هر سازمان و شرکتی باید از خودش بپرسد این است که آیا انتخاب اول مشتریان آن حوزه است یا خیر؟ چرا مشتریان برای دریافت محصولات و خدمات آن سازمان یا شرکت، باید هزینه‌ی بیشتری بپردازند؟ جواب این سؤال در هویت برندتان نزد مشتریان نهفته است.
با ظهور فناوری و همه‌گیر شدن آن، هر کسب‌وکاری در هر زمینه‌ای می‌تواند با رعایت اصول اشاره شده در این کتاب برندی ماندگار بسازد. در دنیای امروزی و پرتلاطم کسب‌وکار، ساخت برند ماندگار یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است. هدف اصلی کتاب پیش رو این است که با تمام وجود به این واقعیت ایمان بیاورید.
برندسازی مستلزم کار، تلاش و مشقت فراوان است و یک‌شبه نمی‌توان به برندی ماندگار تبدیل شد. این کتاب در چهار بخش، راهنمایی جامع را در اختیارتان قرار می‌دهد تا برندی ایجاد کنید که در ذهن افراد بماند و حس خوبی را به آنها منتقل کند. در نهایت با رعایت این اصول می‌توانید تجربه‌ای منحصربه‌فرد به مشتریان خود بدهید که هنگام خرید، همیشه گزینه‌ی نخست آنها باشید و به نوعی مصونیت رقابتی به دست آورید.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !