دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت برند پژوهش .مدیریت و عمل

نام محصول

مدیریت برند


نام نویسنده

تیلده هدین-شارلوت اف-نوتزن-مانجن یره


نام مترجم

حمید سعیدی-شهرزادچیت ساز

انتشارات

مهربان نشر


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

418


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786004071994


وزن

617


پیش گفتار

-

قیمت : 30000 تومان

نویسندگان این کتاب کار فوق العاده جامعی انجام داده اند وبا سخت کوشی از طریق کار بر روی ادبیات پژوهشی برند .هفت دیدگاه از مکاتب فکری متفاوت درباره برداشتها از برند را چارچوب بندی کرده اند .از منظر این گونه شناسی در مقایسه با سایر موارد .آنها به مطلب توجه کرده اندکه موضوع بسیار مهم ارزش ویژه ....
نویسندگان این کتاب کار فوق العاده جامعی انجام داده اند وبا سخت کوشی از طریق کار بر روی ادبیات پژوهشی برند .هفت دیدگاه از مکاتب فکری متفاوت درباره برداشتها از برند را چارچوب بندی کرده اند .از منظر این گونه شناسی در مقایسه با سایر موارد .آنها به مطلب توجه کرده اندکه موضوع بسیار مهم ارزش ویژه برند.چگونه خلق و مدیریت می شود
باید به نویسندگان این کتاب بابت ابتکار عملشان در استخراج این مفاهیم مدیریتی تبریک گفت.
پژوهش منظم و پاکیزه ای که در تفسیر و تلفیق روان و ساده فهم مطالب در این متن صورت گرفته است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !