دسته محصول
سبد خرید 0
فرنچایزینگ و کارآفرینی -

نام محصول

فرنچایزینگ و کارآفرینی


نام نویسنده

محموداحمدپورداریانی-سوده احمدیان راد


نام مترجم

-

انتشارات

نقش گستران بهار


سال چاپ

1390


تعداد صفحه

388


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642655922


وزن

524


پیش گفتار

-

قیمت : 20000 تومان

اعطای امتیاز یا فرنچایزینگ به عنوان یک شیوه یا مدل توسعه کسب و کار در نیمه دوم قرن بیستم ظاهر شد. بیشتر فرنچایزها از ایده ساده یک کارآفرین شروع می شوند سپس وی شکل کسب و کاری را به وجود می آورد که قابلیت تقلید شدن و تکثیر شدن موفقیت آمیز را دارا می باشد. اکنون این شیوه توسعه کسب و کار ....
اعطای امتیاز یا فرنچایزینگ به عنوان یک شیوه یا مدل توسعه کسب و کار در نیمه دوم قرن بیستم ظاهر شد.
بیشتر فرنچایزها از ایده ساده یک کارآفرین شروع می شوند سپس وی شکل کسب و کاری را به وجود
می آورد که قابلیت تقلید شدن و تکثیر شدن موفقیت آمیز را دارا می باشد.
اکنون این شیوه توسعه کسب و کار به خصوص فرنچایزینگ شکل کسب و کار در کشور ما نوپا است .

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !