دسته محصول
سبد خرید 0
استراتژی های ارزش آفرین در شرکتهای هلدینگ -

نام محصول

استراتژی های ارزش آفرین در شرکتهای هلدینگ


نام نویسنده

محسن سجادی نیا


نام مترجم

-

انتشارات

ترمه


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

208


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789649783581


وزن

314


پیش گفتار

-

قیمت : 16000 تومان

استراتژی بنگاه مادر.راهنمای تصمیمات در سطح بنگاه مادر است. همچنان که استراتژی کسب و کار راهنمای تصمیمات در سطح کسب و کار است. از نظر اکثر شرکتها استراتژی بنکاه مادر حاصل جمع استراتژی های بخش های شرکت است. همراه با اهدافی وسیع تر و شاید بیانیه گسترده ای از ماموریت .با این رویکرد باید به این ....
استراتژی بنگاه مادر.راهنمای تصمیمات در سطح بنگاه مادر است.
همچنان که استراتژی کسب و کار راهنمای تصمیمات در سطح کسب و کار است.
از نظر اکثر شرکتها استراتژی بنکاه مادر حاصل جمع استراتژی های بخش های شرکت است.
همراه با اهدافی وسیع تر و شاید بیانیه گسترده ای از ماموریت .با این رویکرد باید به این موضوع اندیشید که چه فرایندهایی در سازمان شرکت مادر بایستی تعریف و پیاده سازی شوند

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !