دسته محصول
سبد خرید 0
برندسازی شبکه‌های اجتماعی -

نام محصول

برندسازی شبکه‌های اجتماعی


نام نویسنده

اندره مکارتی


نام مترجم

عظیم فضلی پور

انتشارات

متخصصان بدون مرز


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

253


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009909025


وزن

345


پیش گفتار

-

قیمت : 30000 تومان

طی دهۀ اخیر، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به ابزاری بسیار کاربردی در انبار مهمات برندها و همه نوع تجارت‌ها‏ تبدیل شده است، به‌همراه فرصت‌ها‏یی برای ساخت روابط و مشارکت با مشتریان و افزایش فروش بی‌سابقه. موفقیت در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از ساخت روابط قوی و بلندمدت با مشتریان و حرفه‌ای‌های مرت....
طی دهۀ اخیر، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به ابزاری بسیار کاربردی در انبار مهمات برندها و همه نوع تجارت‌ها‏ تبدیل شده است، به‌همراه فرصت‌ها‏یی برای ساخت روابط و مشارکت با مشتریان و افزایش فروش بی‌سابقه. موفقیت در بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از ساخت روابط قوی و بلندمدت با مشتریان و حرفه‌ای‌های مرتبط و به‌اشتراک‌گذاری آن نوع محتوا و تخصصی ناشی می‌شود که آن‌ها می‌خواهند با دوستان و فامیل و همکاران به‌اشتراک بگذارند. امیدواریم توصیه‌هایی که در این کتاب آمده است، برایتان مفید باشد، چه اینکه در زمینۀ رسانه‌های اجتماعی مبتدی باشید، چه فرد زیرکی باشید که به‌دنبال راهکارهای تخصصی بیشتر برای هدایت تجارتش به‌سوی افق‌های بلند‌تر و بهتر است.
برخی موضوعات مطرح‌شده در این کتاب:
1. چرا کسب‌وکارتان به بازاریابی رسانه‌های اجتماعی نیاز دارد؟
2. راهکارهایی برای فیس‌بوک، لینکدین، توییتر، اینستاگرام و...
3. گلچین بهترین محتواها برای پُست‌کردن در شبکه‌های اجتماعی
4. مسیرتان به‌سوی کمال بازاریابی را ایمن کنید
5. رسانه‌های اجتماعیِ خودنابودگر
و... .

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !