دسته محصول
سبد خرید 0
استراتژی رسانه‌ای برند -

نام محصول

استراتژی رسانه‌ای برند


نام نویسنده

آنتونی یانگ


نام مترجم

عظیم فضلی پور

انتشارات

متخصصان بدون مرز


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

239


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009818556


وزن

330


پیش گفتار

-

قیمت : 30000 تومان

طی دهۀ اخیر، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به ابزاری بسیار کاربردی در انبار مهمات برندها و همه نوع تجارت‌ها‏ تبدیل شده است، به‌همراه فرصت‌ها‏یی برای ساخت روابط و مشارکت بااین کتاب دربارۀ خودِ رسانه‌های دیجیتال نیست؛ بلکه دربارۀ اثر آن‌هاست. اکنون بازاریابی بر مایکروتارگتینگ و رسانه‌های گروهی و همچ....
طی دهۀ اخیر، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی به ابزاری بسیار کاربردی در انبار مهمات برندها و همه نوع تجارت‌ها‏ تبدیل شده است، به‌همراه فرصت‌ها‏یی برای ساخت روابط و مشارکت بااین کتاب دربارۀ خودِ رسانه‌های دیجیتال نیست؛ بلکه دربارۀ اثر آن‌هاست. اکنون بازاریابی بر مایکروتارگتینگ و رسانه‌های گروهی و همچنین بر پاسخ‌ها، برندسازی، رسانه‌های رایگان و رسانه‌های پولی تمرکز دارد. خطوط مرزهای سنتی محو شده است. گوگل و گروهش متشکل از مهندسان سیلیکون ولی و هم‌کلاسی‌های فیس‌بوکش، این روند را در هم شکسته و اکولوژی رسانه‌ها را تغییر داده‌اند. با‌وجوداین، بیش از ۸۰درصد تبلیغات هنوز در رسانه‌های به‌اصطلاح سنتی سرمایه‌گذاری شده است.
برخی موضوعات مطرح‌شده در این کتاب:
1. گوگل و فیس‌بوک
2. جهشی از برنامه‌ریزی رسانه‌ای به برنامه‌ریزی ارتباطات
3. انتخاب راه‌های تماس
4. اجتماعی‌شدن
5. داده‌های بزرگ و تحلیل‌ها
و... .

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !