دسته محصول
سبد خرید 0
برندسازی خرده فروشی -

نام محصول

برندسازی خرده فروشی


نام نویسنده

میخل ون تانگرن


نام مترجم

عظیم فضلی پور

انتشارات

متخصصان بدون مرز


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

243


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786009818525


وزن

330


پیش گفتار

-

قیمت : 25000 تومان

تجربۀ نویسنده در دنیای پیچیدۀ برندسازی مدرن گسترده بوده است و در این کتاب تجربه و توصیه‌هایش را با ما به اشتراک می‌گذارد. او شاید نداند چطور روی بدن گوساله داغ بزند؛ اما بی‌گمان می‌داند چطور برای زندگی مدرن تجاری، برندهای موفق بیافریند و آن‌ها را مدیریت کند. این کتاب دربارۀ رفتاری در جامعۀ همیش....
تجربۀ نویسنده در دنیای پیچیدۀ برندسازی مدرن گسترده بوده است و در این کتاب تجربه و توصیه‌هایش را با ما به اشتراک می‌گذارد. او شاید نداند چطور روی بدن گوساله داغ بزند؛ اما بی‌گمان می‌داند چطور برای زندگی مدرن تجاری، برندهای موفق
بیافریند و آن‌ها را مدیریت کند. این کتاب دربارۀ رفتاری در جامعۀ همیشه درحال تغییرِ ماست، انتخاب‌هایی که می‌کنیم، انگیزه‌ای که وسوسه می‌کند و فراوانی‌هایی که ما را پرمشغله می‌سازد. امیدوارم هیجان‌زده شوید. برندسازی خرده‌فروشی: از قدرت توقف تا قدرت خرید.
برخی موضوعات مطرح‌شده در این کتاب:
1. طراحی و طراحی خرده‌فروشی
2. اساس خرده‌فروش
3. مدل توسعۀ سکوی خرده‌فروشی
4. دنیای همیشه در حال تغییر
5. مصرف‌کننده
و... .

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !