دسته محصول
سبد خرید 0
چگونه یک آگهی تبلیغاتی خوب بنویسیم؟ دوره ی فشرده نویسندگی متون تبلیغاتی

نام محصول

چگونه یک آگهی تبلیغاتی خوب بنویسیم؟


نام نویسنده

ویکتور ا. شواب


نام مترجم

گروه مترجمان داروگ نو

انتشارات

داروگ


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

264


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786007861028


وزن

310


پیش گفتار

-

قیمت : 30000 تومان

برای نوشتن یک آگهی موثر اصول زیر را باید در نظر گرفت: 1- جلب توجه 2-نشان دادن یک مزیت 3-اثبات این مزیت 4- ترغیب مخاطب به درک این مزیت 5- تشویق به اقدام این کتاب مدعی است شما را با موضوع نگارش متون تبلیغاتی آشنا می کند و در عین حال به شما قدرتی می دهد که آنچه را خوانده اید و آموخته اید، از ....
برای نوشتن یک آگهی موثر اصول زیر را باید در نظر گرفت:
1- جلب توجه
2-نشان دادن یک مزیت
3-اثبات این مزیت
4- ترغیب مخاطب به درک این مزیت
5- تشویق به اقدام
این کتاب مدعی است شما را با موضوع نگارش متون تبلیغاتی آشنا می کند و در عین حال به شما قدرتی می دهد که آنچه را خوانده اید و آموخته اید، از آن خود کنید. ذکر مثالهای گوناگون، شعارهای تبلیغاتی موفق و این که چگونه این شعارها موثر بوده اند، از نکات برجسته ی این کتاب است. شوآب به منظور یادگیری سریع تر، بی آنکه در اصول فهم دراز مدت قصوری کرده باشد، میان برهایی را پیش رویتان می گذارد. پس از گذشت بیش از 50 سال از نگارش این کتاب همچنان به عنوان مرجع استاندارد، نسل به نسل در نوشتن آگهی های تبلیغاتی استفاده می شود. این کتاب در قالب یک راهنمای کاربردی طی سالیان متمادی توانسته است حقانیت خود را به اثبات برساند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !