دسته محصول
سبد خرید 0
تحقیقات بازار استراتژیک -

نام محصول

تحقیقات بازار استراتژیک


نام نویسنده

آنه بییل


نام مترجم

امین اسداللهی-ایمان تن ساز

انتشارات

توفیق دانش


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

132


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786006424279


وزن

240


پیش گفتار

-

قیمت : 20000 تومان

کتاب تحقیقات بازار استراتژیک در ده فصل به‌صورت موجز و خلاصه به بررسی تکنیک‌ها و تاکتیک‌های کمی و کیفی تحقیقات بازاریابی پرداخته است، ازجمله تکنیک‌های کیفی که در این کتاب به آن‌ها اشاره‌شده است می‌توان به گروه‌های کانون، مصاحبه‌های حضوری، مصاحبه‌های عمیق، خرید به همراه یکدیگر، اتاق‌های بحث، مشاهد....
کتاب تحقیقات بازار استراتژیک در ده فصل به‌صورت موجز و خلاصه به بررسی تکنیک‌ها و تاکتیک‌های کمی و کیفی تحقیقات بازاریابی پرداخته است، ازجمله تکنیک‌های کیفی که در این کتاب به آن‌ها اشاره‌شده است می‌توان به گروه‌های کانون، مصاحبه‌های حضوری، مصاحبه‌های عمیق، خرید به همراه یکدیگر، اتاق‌های بحث، مشاهده و زبان بدن، روش‌های در محل واقعی، تکنیک‌های تصویری، تکنیک‌های تداعی کردن، امیدها، رؤیاها و آرمان‌ها اشاره نمود. در تکنیک‌های کمی هم به بررسی فرضیه‌ها، رویکرد سؤال استراتژیک در تحقیقات بازاریابی و انواع پرسشنامه‌های اینترنتی، حضوری، تلفنی و پستی پرداخته‌شده است.


اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !