دسته محصول
سبد خرید 0
14 قانون برای فروش بیشتر نخستین گام فروش ،جلب اعتماد است

نام محصول

14 قانون برای فروش بیشتر


نام نویسنده

تاد دانکن


نام مترجم

مریم جمالی

انتشارات

دنیای اقتصاد


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

291


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786002476444


وزن

340


پیش گفتار

-

میلیون ‌ها فروشنده در دنیای تولید و تجارت و خدمات مشغولند و همه آنها برای موفقیت تلاش می ‌کنند. برخی موفق می ‌شوند و برخی دیگر شکست می ‌خورند. تجربیاتی که مولف این کتاب درباره آنها سخن می ‌گوید، نشان می ‌دهد که برندگان عرصه کسب ‌و کار و تجارت، کسانی ‌اند که مفهوم «فروش مبتنی بر اعتماد» را آموخته....
میلیون ‌ها فروشنده در دنیای تولید و تجارت و خدمات مشغولند و همه آنها برای موفقیت تلاش می ‌کنند. برخی موفق می ‌شوند و برخی دیگر شکست می ‌خورند. تجربیاتی که مولف این کتاب درباره آنها سخن می ‌گوید، نشان می ‌دهد که برندگان عرصه کسب ‌و کار و تجارت، کسانی ‌اند که مفهوم «فروش مبتنی بر اعتماد» را آموخته ‌اند و به کار بسته ‌اند. در این کتاب از ۱۴ قانون برای فروش بیشتر سخن گفته شده که نخستین آنها، اعتمادسازی است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !