دسته محصول
سبد خرید 0
اصول مدیریت بازاریابی -

نام محصول

اصول مدیریت بازاریابی


نام نویسنده

جف لنکستر-لستر میسنگهام


نام مترجم

حسین نوروزی-نیما سلطانی نژاد

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

595


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رحلی


شابک

9786004070355


وزن

1323


پیش گفتار

-

قیمت : 45000 تومان

این کتاب هر دو عنصر اصول بازاریابی و راهبردهای بازاریابی را پوشش می دهد و برای دانشجویان و پژوهشگران بازاریابی و صاحبنظران بازاریابی نگاشته شده است و با توجه به ماهیت محتوا و تنوع حیطه مطالب هم در دوره های کارشناسی و هم در دوره های تکمیلی رشته مدیریت بازارگانی و رشته های وابسته قابل استفاده است.....
این کتاب هر دو عنصر اصول بازاریابی و راهبردهای بازاریابی را پوشش می دهد و برای دانشجویان و پژوهشگران بازاریابی و صاحبنظران بازاریابی نگاشته شده است و با توجه به ماهیت محتوا و تنوع حیطه مطالب هم در دوره های کارشناسی و هم در دوره های تکمیلی رشته مدیریت بازارگانی و رشته های وابسته قابل استفاده است. علاوه بر این، می تواند منبع موثقی برای دوره های تخصصی بازاریابی باشد.
بازاریابی اساس و جوهره تجارت در جوامع است. دیدگاه سنتی بازاریابی به عنوان یک فرایند مبادله ساده و یا بازاریابی مبتنی بر معامله، توسط رویکرد متفاوت و بلند مدتی جایگزین شده است که بر ایجاد روابط با یک مشتری در طی زمان تاکید می کند. مفهوم بسط یافته فعالیت های بازاریابی در همه کارکردها در تجارت و سازمان های غیرانتفاعی نفوذ یافته است. بازاریابی با شناسایی و تحلیل مشتریان بالقوه سازمان و نیازهای آن ها آغاز می شود و در همه مراحل، این ایده بر ایجاد و حفظ ارتباطات طولانی مدت با آن ها تاکید دارد. کتاب حاضر که در هفده فصل تنظیم شده است هم مباحث و موضوعات مربوط به اصول و مبانی بازاریابی را در برمی گیرد و هم مباحث مربوط به بازاریابی راهبردی را مد نظر قرار داده است. لذا می تواند مورد استفاده طیف وسیعی از علاقمندان و دانش پژوهان، استادان و دانشجویان در عرصه های بازاریابی و بازرگانی باشد. از طرفی دیگر با توجه به رویکرد کاربردی که در طرح مسائل و مباحث دارد، می تواند راهنمای کاملی برای دست اندرکاران، مدیران و کارشناسان حوزه های فروش و بازاریابی سازمان ها و موسسات باشد.
این کتاب دارای 17 فصل است:

فصل اول: توسعه رویکرد راهبردی در بازاریابی: شرح فرهنگ، مسائل محیط کلان داخلی و خرد خارجی

فصل دوم: بازارها و مشتریان: رفتار خریداران ساز مانی، مشتریان و راهبرد بازاریابی

فصل سوم: بازارها و مشتریان: مرزهای بازار، بازاریابی هدف

فصل چهارم: راهبردهای نوآوری و محصول

فصل پنجم: راهبردهای قیمت گذاری

فصل ششم: کانالهای توزیع و تدارکات

فصل هفتم: راهبرد ارتباطات

فصل هشتم: مدیریت فروش

فصل نهم: مشتری مداری و بازاریابی رابطه ای

فصل دهم: بازاریابی مستقیم

فصل یازدهم: پیش بینی فروش

فصل دوازدهم: سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی و تحقیقات

فصل سیزدهم: تجزیه و تحلیل محیط (فرصتها و تهدیدها) و ارزیابی منابع (قوت و ضعف)

فصل چهاردهم: ارزیابی و کنترل بازاریابی راهبردی

فصل پانزدهم: ابزارهای برنامه ریزی بازاریابی راهبردی

فصل شانزدهم: بازاریابی جهانی

فصل هفدهم: بازاریابی خدمات و بازاریابی غیرانتفاعی

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !