دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی رویکردهای نوین

نام محصول

بازاریابی


نام نویسنده

حبیب الله سالار زهی-علیرضا تشکریان جهرمی


نام مترجم

-

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

256


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786007317396


وزن

371


پیش گفتار

-

قیمت : 17000 تومان

محتوای کتاب در چاپ دوم، بر طبق نظر اساتید و مدرسان این کتاب نیز مورد تجدید نظر واقع گردید و از نظر علمی،محتوایی و ادبی اصلاح و ارتقا یافت. در چاپ دوم این اثر، همراه با مفاهیم تئوریک هر فصل، مثالهایی کاربردی و عملی مطابق با موضوع هر فصل در انتهای فصول آورده شده است تا بر درک خواننده از مفاهیم مور....
محتوای کتاب در چاپ دوم، بر طبق نظر اساتید و مدرسان این کتاب نیز مورد تجدید نظر واقع گردید و از نظر علمی،محتوایی و ادبی اصلاح و ارتقا یافت. در چاپ دوم این اثر، همراه با مفاهیم تئوریک هر فصل، مثالهایی کاربردی و عملی مطابق با موضوع هر فصل در انتهای فصول آورده شده است تا بر درک خواننده از مفاهیم مورد نظر بیفزاید.
این کتاب در چاپ دوم در شانزده فصل تدوین شده است که درفصل اول آن، اعصار بازاریابی و سیر تکاملی آن از سنتی تا نوین از دیدگاه صاحب نظران و نخبگان این حوزه بیان شده و از فصل دوم به بعد، مفاهیم و رویکردهای نوین در عرصه بازاریابی همانند بازاریابی تکبه تک، بازاریابی پارتیزانی، بازاریابی شبکه ای، بازاریابی رابطه ای، بازاریابی ویروسی، بازاریابی هیجانی، بازاریابی عصبی، بازاریابی الکترونیک)با نگاهی بر بازاریابی شبکه های اجتماعی(،بازاریابی تلفن همراه، بازاریابی اخلاقی، بازاریابی اجتماعی، بازاریابی سبز، بازاریابی در رکود و بحران، بازاریابی اسلامی و بازاریابی فرانوگرا، به صورت فصل به فصل به ترتیب معرفی و ذکر شده اند.


اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !