دسته محصول
سبد خرید 0
تئوری های بازاریابی -

نام محصول

تئوری های بازاریابی


نام نویسنده

مایکل بیکر-مایکل سارن


نام مترجم

کامبیزحیدرزاده-مژگان حق گویی

انتشارات

کتاب مهربان


سال چاپ

1395


تعداد صفحه

678


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786004070744


وزن

994


پیش گفتار

-

قیمت : 40000 تومان

مطالعه کتاب های عرضه شده در حوزه تئوریهای مدیریت، همواره این دغدغه ذهنی را ایجاد می کرد که به کتابی در حوزه تئوریهای بازاریابی به شدت نیاز است و در این زمینه یکی از برترین کتاب های منتشر شده در جهان را انتخاب و تلاش کردیم به بهترین وجه به جامعه علاقمندان بازاریابی ایران تقدیم کنیم. امروزه نیاز ....
مطالعه کتاب های عرضه شده در حوزه تئوریهای مدیریت، همواره این دغدغه ذهنی را ایجاد می کرد که به کتابی در حوزه تئوریهای بازاریابی به شدت نیاز است و در این زمینه یکی از برترین کتاب های منتشر شده در جهان را انتخاب و تلاش کردیم به بهترین وجه به جامعه علاقمندان بازاریابی ایران تقدیم کنیم.
امروزه نیاز به تئوری بازاریابی به طور گسترده پذیرفته شده است. در واقع تنها تئوری است که می تواند مبنایی برای درک نحوه فعالیت سیستم بازاریابی و تشریح ساختارها و نیروهای بنیادی فراهم کند. علم بازاریابی نیز بر پایه تئوری های آن استوار است زیرا تئوری ها به الگوها تبدیل شده و سپس الگوها جنبه کاربردی پیدا می کنند. متخصصان به تئوری در جهت تصمیم گیری بهتر نیاز دارند، چون درحالیکه بهره وری و اطمینان تصمیم گیرندگان را افزایش می دهد می تواند هزینه و عدم اطمینان تصمیم گیری را کاهش دهد. کتاب تئوری های بازاریابی، حاصل همکاری های هیئتی بین المللی از کارشناسان بازاریابی در زمینه موضوعات موردعلاقه شان است. این کتاب در حوزه های مختلف بازاریابی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری بسیار مفید می باشد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !