دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت بازاریابی(جلد اول) -

نام محصول

مدیریت بازاریابی(جلد اول)


نام نویسنده

فیلیپ کاتلر-کوین‌لین کلر


نام مترجم

مهدی امیرجعفری

انتشارات

نص


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

532


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789644103520


وزن

1000


پیش گفتار

-

قیمت : 38000 تومان

مارکتینگ نیوز- کتاب مدیریت بازاریابی از فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر، و ترجمه مهدی امیرجعفری در دو جلد از سوی انتشارات نص به چاپ رسیده است. به گزارش مارکتینگ‌نیوز، کتاب مدیریت بازاریابی نوشته کاتلر و کلر،جدیدترین تئوریها و نکات کاربردی بازاریابی را با بیانی رسا و همراه با مثالهای علمی از شر....
مارکتینگ نیوز- کتاب مدیریت بازاریابی از فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر، و ترجمه مهدی امیرجعفری در دو جلد از سوی انتشارات نص به چاپ رسیده است.


به گزارش مارکتینگ‌نیوز، کتاب مدیریت بازاریابی نوشته کاتلر و کلر،جدیدترین تئوریها و نکات کاربردی بازاریابی را با بیانی رسا و همراه با مثالهای علمی از شرکتهای بزرگ بین‌المللی برای مخاطبان خود توضیح می‌دهد.

ترجمه آخرین و جدیدترین ویراست کتاب (چاپ سال 2012)، ترجمه کامل و سلیس کتاب شامل تمامی فصلها؛ مثالهای علمی ابتدا، داخل و انتهای هر فصل، و بخشهای تکمیلی هر فصل مانند بینش بازاریابی و یادداشت بازاریابی، و صفحه‌بندی بر اساس کتاب اصلی و چاپ چهار رنگ از مهمترین ویژگیهای کتاب "مدیریت بازاریابی"، ترجمه ویراست چهاردهم است.

فهرست مطالب "مدیریت بازاریابی" از قرار زیر است:

جلد اول کتاب مدیریت بازاریابی:

بخش 1:
فصل 1: بازاریابی در قرن 21
فصل 2. طراحی استراتژیها و برنامه‌های بازاریابی
بخش 2:
فصل 3. جمع‌آوری اطلاعات محیطی و پیشبینی تقاضا
فصل 4. انجام تحقیقات بازاریابی
بخش 3:
فصل 5. خلق روابط وفادارانه بلندمدت
فصل 6. تجزیه و تحلیل بازارهای مصرفی
فصل 7. تجزیه و تحلیل بازارهای صنعتی
فصل 8. شناسایی بخشهای بازار و تعیین بازارهای هدف
بخش 4:
فصل 9. خلق ارزش ویژه نامهای تجاری
فصل 10. هنر موضع‌یابی برای نامهای تجاری
فصل 11: پویاییهای رقابت

جلد دوم کتاب مدیریت بازاریابی

بخش 5:
فصل 12. طراحی استراتژیهای محصول
فصل 13. طراحی و مدیریت خدمات
فصل 14. استراتژیها و برنامه‌های قیمت‌گذاری
بخش 6:
فصل 15. طراحی و مدیریت شبکه‌های بازاریابی یکپارچه
فصل 16. مدیریت خرده‌فروشیها، عمده‌فروشیها و تدارکات
بخش 7:
فصل 17. طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه
فصل 18. مدیریت ارتباطات انبوه: تبلیغات، ترویج فروش، رویدادها و تجربه‌ها و روابط عمومی
فصل 19. مدیریت ابزارهای ارتباطی شخصی: بازاریابی مستقیم و تعاملی، بازاریابی دهان به دهان و فروش شخصی
بخش 8:
فصل 20. معرفی پیشنهادات بازاریابی جدید
فصل 21. نفوذ در بازارهای جهانی
فصل 22. مدیریت سازمان بازاریابی با رویکرد بلندمدت

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !