دسته محصول
سبد خرید 0
فراسوی مشتری‌مداری تبدیل مشتری به طرفدار دو آتشه

نام محصول

فراسوی مشتری‌مداری


نام نویسنده

شلدون بولز-کنت بلانچارد


نام مترجم

محمد گذر آبادی

انتشارات

رسا


سال چاپ

1387


تعداد صفحه

144


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789643176563


وزن

170


پیش گفتار

-

قیمت : 5500 تومان

مشتریان شما راضی هستند فقط به این دلیل که توقعات بسیار پایینی دارند و به این دلیل که کسی به آنها خدمات بهتری ارائه نمی‏کند. بنابراین، اگر واقعاً خواستار کسب‏وکاری پررونق هستید، دیگر رضایت مشتری به تنهایی کافی نیست، باید طرفدار دو آتشه به وجود آورید.
مشتریان شما راضی هستند فقط به این دلیل که توقعات بسیار پایینی دارند و
به این دلیل که کسی به آنها خدمات بهتری ارائه نمی‏کند. بنابراین، اگر واقعاً خواستار کسب‏وکاری پررونق هستید،
دیگر رضایت مشتری به تنهایی کافی نیست، باید طرفدار دو آتشه به وجود آورید.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !