دسته محصول
سبد خرید 0
مدل های کسب و کار -

نام محصول

مدل های کسب و کار


نام نویسنده

آلن آفوآ


نام مترجم

محمد مهدی سپهری-مرتضی مرادی-سید احسان ملیحی

انتشارات

رسا


سال چاپ

1390


تعداد صفحه

472


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789643177577


وزن

656


پیش گفتار

-

قیمت : 28000 تومان

مدل کسب و کار، چهارچوبی برای خلق پول و ثروت است. درک اجزا و عناصر مدل‌های کسب و کار، به مدیران، کار‌آفرینان و پژوهشگران کمک می‌کند تا بهتر بتوانند زوایا و ابعاد گوناگون فرآیند تجاری‌سازی ایده‌های نوین را درک کنند. شناخت هرچه بیش‌تر مدل‌های کسب و کار، روابط و قواعد حاکم بر آنها می‌تواند کسب سود ب....
مدل کسب و کار، چهارچوبی برای خلق پول و ثروت است. درک اجزا و عناصر مدل‌های کسب و کار، به مدیران، کار‌آفرینان و پژوهشگران کمک می‌کند تا بهتر بتوانند زوایا و ابعاد گوناگون فرآیند تجاری‌سازی ایده‌های نوین را درک کنند. شناخت هرچه بیش‌تر مدل‌های کسب و کار، روابط و قواعد حاکم بر آنها می‌تواند کسب سود بیش‌تر برای فعالان عرصة کسب و کار را تضمین کند. با این شناخت، مدیران و کارآفرینان می‌توانند سیاست‌ها و راهبردهای مناسبی را در برابر دگرگونی‌های روزافزون دنیای امروز اتخاذ کنند تا به سود بیش‌تر دست یابند. کتاب حاضر، چهارچوبی یکپارچه برای کاوشِ چگونگی ساختاردهی و اجرای مدل‌های کسب و کار و پربازده ارائه می‌دهد. این کتاب سرشار از نکات آموزنده، برگرفته از مدل‌های کسب و کارِ بسیاری از بنگاه‌های معروف دنیاست که همراه با کند و کاو اجزا و عناصر مدل‌های کسب و کار مطرح می‌شوند.
مدل‏های کسب‏وکار چارچوبی برای خلق پول و ثروت است. درک اجزا و عناصر مدل‏های کسب‏وکار، به مدیران، کارآفرینان و پژوهشگران کمک می‏کند تا بهتر بتوانند زوایا و ابعاد گوناگون فرایند تجاری‏سازی ایده‏های نوین را درک کنند. شناخت هر چه بیشتر مدل‏های کسب‏وکار و روابط و قواعد حاکم بر آنها می‏تواند کسب سود بیشتر برای فعالان عرصه‏ی کسب‏وکار را تضمین کند. با این شناخت، مدیران و کارآفرینان می‏توانند سیاست‏ها و راهبردهای مناسبی را در برابر دگرگونی‏های روزافزون دنیای امروز اتخاذ نمایند تا به سود بیشتری دست یابند. این کتاب چارچوبی یکپارچه برای کاوش چگونگی ساختاردهی و اجرای مدل‏های کسب‏وکار سرآمد و پربازده ارائه می‏دهد. کتاب سرشار از نکات ارزشمند و آموزنده، برگرفته از مدل‏های کسب‏وکار بسیاری از بنگاه‏های معروف دنیا است که همراه با کندوکاو اجزاء و عناصر مدل‏های کسب‏وکار مطرح می‏شوند. مطالعه این کتاب به مدیران، کارآفرینان، سرمایه‏گذاران، مشاوران و تحلیل‏گران کسب‏وکار و در بخش‏های گوناگون به‏ویژه بخش‏های خدماتی مانند سلامت و درمان و همچنین دانشجویان رشته‏های مهندسی صنایع، مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت راهبردی، مدیریت اجرایی، مدیریت بیمارستان، کارآفرینی، MBA،SSME و کلیه‏ی کسانی که علاقه‏مند به ایجاد کسب‏وکار سرآمد هستند، توصیه می‏شود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !