دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت و بازاریابی در عصر آشوب و تلاطم بازارها

نام محصول

مدیریت و بازاریابی


نام نویسنده

فیلیپ کاتلر-جان کازلیون


نام مترجم

هرمز مهرانی

انتشارات

رسا


سال چاپ

1390


تعداد صفحه

224


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789643178208


وزن

365


پیش گفتار

-

قیمت : 12500 تومان

فیلیپ کاتلر و جان کازلیون از استراتژیستهای برجسته، در این کتاب موضوع بسیار پیچیده ای را ارائه کرده اند که این دوره دشوار ، یک استثنا نیست، بلکه چهره ای جدید از شرایط عادی است.در حقیقت رکود اقتصادیؤ بخشی از عصر جدید با نوسانات مداوم تلاطم است که در آن بروز سریع فرصتها و تهدیدها در سطح جهان احساس ....
فیلیپ کاتلر و جان کازلیون از استراتژیستهای برجسته، در این کتاب موضوع بسیار پیچیده ای را ارائه کرده اند که این دوره دشوار ، یک استثنا نیست، بلکه چهره ای جدید از شرایط عادی است.در حقیقت رکود اقتصادیؤ بخشی از عصر جدید با نوسانات مداوم تلاطم است که در آن بروز سریع فرصتها و تهدیدها در سطح جهان احساس میشود و در حال حاضر ،به صورت تغییرناپذیری با جهانی شدن و فناوری نیز پیوند خورده است.این دنیایی است که در آن شرکتهایی که آماده نباشند از بین میروند ،اما شرکتهای قوی که این توانایی را دارند که تهدیدات بالقوه را پیش‌بینی و به آن به اثربخشی پاسخ دهند، پاداش میگیرند. این کتاب مملو از مثالهای روشن از شرکتهای انعطاف پذیری است که به شکل موفقیت آمیزی از میان تلاطم عبور کردند و همچنین مثالهای دردناکی از تعداد زیادی از شرکتهایی است که چون برای آشوبی که رویاروی آنها قرار داشت آماده نبودند،یا ورشکست شدند یا به زودی ورشکست خواهند شد.این کتاب نه تنها به شرکتها بینشی عمیق و راهبردهای عملی ارائه می‌دهد تا از رکود اقتصادی جاری نجات یابند،بلکه به آنها کمک میکند تا به رغم رکوردها و رونقهایی که در پیش روی آنه قرار دارد ،رشد و توسعه یابند. این کتاب راهنمایی ضروری ، به موقع ، عملی و گریزناپذیر برای رهبران کسب و کار است که تلاش میکنند تا با گذر از طوفانهای اقتصاد امروز زنده بمانند و در تلاطمهای اجتناب ناپذیر فردا رشد یابند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !