سبد خرید 0
مدیریت بازاریابی -

نام محصول

مدیریت بازاریابی


نام نویسنده

احمد روستا-داور ونوس-عبدالحمید ابراهیمی


نام مترجم

-

انتشارات

سمت


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

476


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789644591815


وزن

660


پیش گفتار

-

قیمت : 22000 تومان

قیمت : 19800 تومان

بازاریابی و مدیریت بازار تلاش آگاهانه‌ای است برای به‌دست‌آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست. به‌طور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند. اما به‌طور کلاسیک، مدیریت بازاریاب....
بازاریابی و مدیریت بازار تلاش آگاهانه‌ای است برای به‌دست‌آوردن نتایج مثبت در مبادله با بازارهای هدف. مدیریت بازاریابی در هر بازاری کاربرد دارد و قابل اجراست. به‌طور مثال یک مدیر منابع انسانی با بازار نیروی کار یا یک مدیر خرید با بازار مواد اولیه سر و کار دارند. اما به‌طور کلاسیک، مدیریت بازاریابی به وظایف آن دسته از کارکنان سازمان اطلاق می‌شود که با فروش محصولات و خدمات نهایی سر و کار دارند؛ مانند مدیر فروش، مدیر تبلیغات و فروشندگان….
در این کتاب با مفاهیم اصلی بازاریابی و جنبه های مختلف آن آشنا می شوید.

فهرست مطالب :
معرفی بازاریابی
برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی بازاریابی
رفتار مصرف کننده
تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
پیش بینی فروش
مدیریت محصولات
کیفیت محصول و ارائه ی خدمات به مشتریان
تعیین قیمت
سیستم و مدیریت توزیع
فعالیت های ترفیعی و تشویقی
انواع بازاریابی
بازاریابی بین المللی

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !