دسته محصول
سبد خرید 0
چارچوبی برای موفقیت در مدیریت کسب و کارهای کوچک -

نام محصول

چارچوبی برای موفقیت در مدیریت کسب و کارهای کوچک


نام نویسنده

چارلزای بمفورد-گری دی بروتن


نام مترجم

رضا آرمانپور-سید محمد اعرابی

انتشارات

مهکامه


سال چاپ

1390


تعداد صفحه

402


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642827664


وزن

560


پیش گفتار

-

قیمت : 18800 تومان

کتاب حاضر دربارة مدیریت کسب و کارهای کوچک نوشته شده است. نگارنده نخست، تاریخچه‌ای مختصر از کسب و کارهای کوچک در آمریکا ارائه می‌دهد. سپس با تعریف مفهومی کسب و کار کوچک، چگونگی ایجاد و راه‌اندازی آن را توضیح می‌دهد و در این راستا به موضوعاتی چون زیربنای قانونی، حسابداری، راه‌اندازی منابع انسانی، ....
کتاب حاضر دربارة مدیریت کسب و کارهای کوچک نوشته شده است. نگارنده نخست، تاریخچه‌ای مختصر از کسب و کارهای کوچک در آمریکا ارائه می‌دهد. سپس با تعریف مفهومی کسب و کار کوچک، چگونگی ایجاد و راه‌اندازی آن را توضیح می‌دهد و در این راستا به موضوعاتی چون زیربنای قانونی، حسابداری، راه‌اندازی منابع انسانی، بازاریابی و امور مالی می‌پردازد. شایان ذکر است هر فصل با یک نمونة واقعی آغاز شده و در پایان خلاصه، تمرین و سؤالاتی برای بحث آورده شده است. همچنین در بخش ضمائم کتاب نیز به صورت خلاصه بخش‌های مهم یک برنامة کسب و کار به همراه نقاط قوت و ضعف آن برنامه ارزیابی شده است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !