دسته محصول
سبد خرید 0
محصول خوب محصول بد (عوامل بنیادین در دستیابی به کیفیت بی‌نظیر)

نام محصول

محصول خوب محصول بد


نام نویسنده

جمیز آدامز


نام مترجم

شهرام خلیل نژاد

انتشارات

دنیای اقتصاد


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

232


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786007106198


وزن

265


پیش گفتار

-

قیمت : 12000 تومان

کتاب حاضر، درباره عوامل اساسی در دستیابی به کیفیت مورد نظر و متعالی در محصولات نگاشته شده است. «محصول و کیفیت»، «موانع بهبود کیفیت محصول»، «عملکرد»، «هزینه و قیمت»، «تناسب انسانی»، «استادکاری»، «محصولات»، «احساسات و نیازها»، «نمادها و ارزش‌های فرهنگی، محدودیت‌های جهانی» و ... عنوان‌های موضوعی بر....
کتاب حاضر، درباره عوامل اساسی در دستیابی به کیفیت مورد نظر و متعالی در محصولات نگاشته شده است. «محصول و کیفیت»، «موانع بهبود کیفیت محصول»، «عملکرد»، «هزینه و قیمت»، «تناسب انسانی»، «استادکاری»، «محصولات»، «احساسات و نیازها»، «نمادها و ارزش‌های فرهنگی، محدودیت‌های جهانی» و ... عنوان‌های موضوعی برخی از فصل‌های این کتاب هستند. در خلال مباحث این کتاب، لذت و غرور ناشی از دست‌سازها، تناسب شناختی، تناسب حسی، محصولات و فرهنگ ملی، خلاقیت و نوآوری روزافزون مورد توجه قرار گرفته است.
در طول مسیر مطالعه‌ این کتاب از مطالعات موردی جالبی که در آن‌ها برندهای معروف - مانند کُداک، آی‌بی‌ام، زنیت و جنرال موتورز - قربانی موفقیت‌های‌شان شدند و در تلاش برای احیای خود هستند اطلاع خواهید یافت. خواهید دیدکه چگونه برخی کشورها هم‌چون ژاپن به واسطه‌ی ارایه محصولات برتر پیشرفت کردند. فرا خواهید گرفت که چگونه برخی تولیدکنندگان آمریکایی با وجود دستمزدهای پایینِ بازارهای خارجی موفق باقی ماندند. شما رموز کلیدی صنعت در جهت اولویت دادن به کیفیت در سراسر شرکت و تحویل محصولاتی که در گروه خود بهترین هستند را نیز کشف خواهید کرد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !