دسته محصول
سبد خرید 0
گفتگو با مردم فرآیند شاخت مشتری بر اساس مدل استارتاپ ناب

نام محصول

گفتگو با مردم


نام نویسنده

گیف کنستابل-فرنک ریمالوسکی


نام مترجم

همایون کاوه-صالح سپهری فر

انتشارات

دنیای اقتصاد


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

136


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

پالتویی


شابک

9786007106914


وزن

120


پیش گفتار

-

قیمت : 8000 تومان

شاید شما هم ایده ای جدید دارید و دوست دارید بر مبنای آن، کسب وکاری را راه اندازی کنید. با وجود اینکه بسیاری از استارتاپ ها در حوزه فناوری و به ویژه فناوری دیجیتالی فعالیت می کنند، اما یک استارتاپ به هیچ وجه به این حوزه محدود نمی شود. در حقیقت هر ایده نو که قابلیت کسب درآمد دارد می تواند در قالب ....
شاید شما هم ایده ای جدید دارید و دوست دارید بر مبنای آن، کسب وکاری را راه اندازی کنید. با وجود اینکه بسیاری از استارتاپ ها در حوزه فناوری و به ویژه فناوری دیجیتالی فعالیت می کنند، اما یک استارتاپ به هیچ وجه به این حوزه محدود نمی شود. در حقیقت هر ایده نو که قابلیت کسب درآمد دارد می تواند در قالب یک استارتاپ به دنیا عرضه شود. استارتاپ، کسب وکاری است که به دنبال یک مدل قابل توسعه و تکرارپذیر برای خود است. منظور از قابل توسعه، افزایش تعداد مشتریان، محصولات، پرسنل، اندازه شرکت و البته سود حاصله است. همچنین منظور از تکرارپذیر نیز دستیابی کسب وکار به یک الگوی باثبات برای انجام فعالیت هایی برای سودآوری است. استیو بلنک مغز متفکر و مدرس کارآفرینی و نویسنده کتاب چهار گام به سوی پدیداری و راهنمای صاحبان کسب وکارهای نوپا در مورد کتاب گفتگو با مردم می نویسد: از همان نخستین باری که تدریس مفاهیم گسترش مشتریان و نیز سکوی پرش ناب را در سال 2002 آغاز کردم، بر این باور بودم که مهم-ترین اصلی که باید مورد توجه قرار داد، چیزی نیست جز «بیرون زدن از ساختمان». از آن زمان تاکنون، تغییرات زیادی روی داده است. مفاهیمی که برای نخستین بار در کتاب چهار گام به سوی پدیداری مطرح کردم، به یک جنبش بین المللی یعنی جنبش استارتاپ ناب تبدیل شد. کلاسی که برای تدریس این مفاهیم طراحی کرده بودم - یعنی سکوی پرش ناب- امروزه در دانشگاه های استفورد، دانشگاه کالیفرنیا برکلی، دانشگاه کالیفرنیا سانفرانسیسکو و اخیرا در دانشگاه نیویورک تدریس می شود. بیش از 200 مدرس دانشگاه تاکنون در سمینار مدرس سکوی پرش ناب من شرکت کرده اند و اکنون این مفاهیم را در صدها دانشگاه در سراسر جهان تدریس می کنند. بنیاد ملی علوم و نیز موسسه ملی سلامت در برنامه شرکت های نوآوری یا همان I-Corps، از این اصول برای تجاری سازی پژوهش های علمی خود استفاده می کنند. کلاس آموزشی چگونه کسب وکاری نوپا را شکل دهیم در وب سایت آموزشی اوداسیتی تاکنون 225 هزار بیننده در سراسر جهان داشته است. در طی چند سال گذشته، ده ها شرکت بزرگ از جمله جنرال الکتریک، کوالکام و نیز اینتویت از شیوه استارتاپ ناب بهره جسته اند. با اینکه کتاب گفت وگو با مردم حجم کمی دارد، اما در عین حال بسیار جامع است. کتاب گفت وگو با مردم در واقع چگونگی بیرون زدن از ساختمان را آموزش می دهد. این کتاب راهنمایی برای همه دانشجویان و کارآفرینان برای یافتن افرادی برای مصاحبه، ساختاربندی و انجام گفت‌وگوهایی موثر با مردم و بهره گیری از اطلاعات به دست آمده از آن است. گیف کنستابل در این کتاب، داستانی جذاب را به همراه راهبردها، راهکارها و نیز تمرین هایی ارزشمند ارائه می کند که می تواند به دستیابی شما به اهدافی که از فرآیند شناخت مشتریان در نظر دارید کمک کند. خواه دانشجو باشید یا کارآفرینی مشتاق و یا حتی مدیر تولید یک شرکت و قصدتان هم بیرون زدن از ساختمان باشد، این کتاب پیش نیازی برای موفقیت شما خواهد بود. این کتاب سرشار از توصیه های بجا و کاربردی است که به شما امکان بیشترین بهره برداری از زمانی که بیرون از ساختمان سپری می کنید را می-دهد. کتاب گفت وگو با مردم، مکملی بسیار عالی برای سایر کتاب های موجود در زمینه گسترش مشتریان است. اگر قصد تدریس کارآفرینی و یا به راه اندازی شرکت نوپا را دارید، خواندن این کتاب را برای دانشجویان و یا اعضای تیم تان الزامی کنید! دیگران در مورد این کتاب چه گفته اند؟ -«شناخت مشتریان را باید مهم ترین گام برای موفقیت در کارآفرینی دانست و کتاب گفت وگو با مردم را نیز می توان هوشمندانه ترین گام برای آغاز مسیر به منظور یافتن مسائل واقعی در ارتباط با مشتری و حل آنها دانست.» آندره مارکویز، مدیر اجرایی، مرکز کارآفرینی لستر، دانشگاه کالیفرنیا برکلی -«سال هاست با بازارپژوهی آشنایی داریم. این شیوه در طی زمان امتحان خود را پس داده و مشخص شده که برای راه اندازی یک بنگاه موفق ضروری است. ما در تلاش هایمان در زمینه کارآفرینی در موسسه فناوری ماساچوست از این اصل استفاده کرده ایم. با این حال سئوال این است که چگونه می توان مهارت های ضروری برای کارآفرینان را از آن استخراج کرد تا آنها با بهره گیری از این مهارت ها، بازارپژوهشی را به شکلی اثربخش تر و کارآمدتر به انجام برسانند. این کتاب می تواند مطالبی ارزشمند در این خصوص را به خواننده ارائه دهد.» بیل اولت، مدیر اجرایی، موسسه مارتین تراست در بخش کارآفرینی موسسه فناوری ماساچوست -«اگر مدرس دوره های کارآفرینی هستید و یا اینکه مدیریت یک مرکز شتابدهنده استارتاپ ها را بر عهده دارید، حتماً این کتاب را به عنوان تکلیف برای مطالعه به دانشجویان و یا صاحبان استارتاپ ها بدهید. من خودم چنین کاری می کنم.»

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !