دسته محصول
سبد خرید 0
مشتری‌ مداری و تکنیک‌های رفتار با مشتری اگر مراقب مشتری خود نباشید، دیگران از مشتری شما مراقبت خواهند کرد.

نام محصول

مشتری‌ مداری و تکنیک‌های رفتار با مشتری


نام نویسنده

محمد بلوریان تهرانی


نام مترجم

-

انتشارات

سیته


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

232


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786005253702


وزن

550


پیش گفتار

-

این تمام چیزی است که نسل دوم بازاریابی به آن باور دارد؛ قانون طلایی که می‌گوید: «مشتری پادشاه است» یا «همیشه حق با مشتری است». بازاریابی امروز، بازاریابی رابطه‌ای یا تعاملی است؛ رابطه بین سازمان و مدیران از یک سو و مشتریان از سوی دیگر. یک تفکر مشتری‌مداری مشتری را شریک کسب‌وکار می‌داند. بنا بر....
این تمام چیزی است که نسل دوم بازاریابی به آن باور دارد؛ قانون طلایی که می‌گوید: «مشتری پادشاه است» یا «همیشه حق با مشتری است».
بازاریابی امروز، بازاریابی رابطه‌ای یا تعاملی است؛ رابطه بین سازمان و مدیران از یک سو و مشتریان از سوی دیگر.
یک تفکر مشتری‌مداری مشتری را شریک کسب‌وکار می‌داند. بنا بر این تفکر مشتری‌مداری یعنی «اعتماد به مشتری، رعایت حقوق مشتری، احترام عمیق به مشتری و ارتباط دائم با مشتری از طریق ارزش گذاشتن برای آنان و لمس روح و احساساتشان».
مشتری‌مداری شعار نیست. اگر مراقب مشتریان خود نباشید، دیگران از مشتری شما مراقبت خواهند کرد.
در کتاب مشتری‌مداری و تکنیک‌های رفتار با مشتری به گونه‌ای بسیار روان و ساده مفاهیم:
- مشتری‌مداری
- مشتری‌شناسی و عوامل مهم در شناسایی مشتریان
- تیپ‌شناسی شخصیتی مشتری
- انواع مشتری
- مشتری‌یابی
و...
مطرح و بررسی شده است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !