دسته محصول
سبد خرید 0
عصر جدید نوآوری مشارکت مشتریان در ارزش‌آفرینی از طریق شبکه‌های جهانی

نام محصول

عصر جدید نوآوری


نام نویسنده

سی کی پراهالاد-ام اس کریشنان


نام مترجم

محمد رضا عاطفی

انتشارات

مؤلف


سال چاپ

1388


تعداد صفحه

278


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789640447895


وزن

690


پیش گفتار

-

قیمت : 8500 تومان

کتاب حاضر شامل استراتژی‌هایی برای طراحی مجدد سیستم‌ها، برای مشارکت دادن مشتریان در فرآیند ارزش‌آفرینی سازمان، و متصل کردن کلیة بخش‌های سازمان، اندازه‌گیری رفتارها، نیازها و انتظارات شخصی مشتریان از طریق روی‌کردها و سیستم‌های تحلیل‌گر هوشمند، بهبود مستمر انعطاف‌پذیری و کارآیی کلیة فرآیندهایی است ....
کتاب حاضر شامل استراتژی‌هایی برای طراحی مجدد سیستم‌ها، برای مشارکت دادن مشتریان در فرآیند ارزش‌آفرینی سازمان، و متصل کردن کلیة بخش‌های سازمان، اندازه‌گیری رفتارها، نیازها و انتظارات شخصی مشتریان از طریق روی‌کردها و سیستم‌های تحلیل‌گر هوشمند، بهبود مستمر انعطاف‌پذیری و کارآیی کلیة فرآیندهایی است که با مشتری در تعامل هستند. پاره‌ای از عنوان‌های فصل‌های کتاب عبارت‌اند از: تحول در کسب و کار؛ فرآیندهای کسب و کار: توان‌مندسازان نوآوری؛ روی‌کردهای تحلیلی: کسب بینش و شناخت برای نوآوری؛ مدیریت کنش میان کارآیی و انعطاف‌پذیری؛ و برنامة کاری برای مدیران: تمرکز بر نوآوری.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !