دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت بازاریابی گردشگری و خدمات جهانگردی -

نام محصول

مدیریت بازاریابی گردشگری و خدمات جهانگردی


نام نویسنده

ملیسا فربودی جهرمی-حسین یاوری


نام مترجم

-

انتشارات

آذر


سال چاپ

1390


تعداد صفحه

174


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789647901895


وزن

426


پیش گفتار

-

موضوع کتاب حاضر، مدیریت بازاریابی و گردشگری و خدمات جهانگردی و با هدف مطالعة دانشجویان کارشناسی مدیریت جهانگردی تدوین شده است. در کتاب پس از تعریف مفاهیم اصلی بازاریابی و گردشگری، نقش بازاریابی در گردشگری بیان شده و عوامل کلان مؤثر در محیط کسب‌وکار گردشگری همچون عوامل اقتصادی، جهانی، اکولوژیکی م....
موضوع کتاب حاضر، مدیریت بازاریابی و گردشگری و خدمات جهانگردی و با هدف مطالعة دانشجویان کارشناسی مدیریت جهانگردی تدوین شده است. در کتاب پس از تعریف مفاهیم اصلی بازاریابی و گردشگری، نقش بازاریابی در گردشگری بیان شده و عوامل کلان مؤثر در محیط کسب‌وکار گردشگری همچون عوامل اقتصادی، جهانی، اکولوژیکی معرفی و دربارة هر یک توضیح داده شده است. در ادامه، فرآیند خرید مصرف‌کنندگان محصولات گردشگری و نحوة طراحی و توسعة محصولات شرح داده شده است. به دنبال آن، با تعریف «آمیختة بازاریابی» که متشکل از چهار واژة نوع محصول، قیمت، ترویج تبلیغ محصول و مکان عرضة کالا می‌شود، مبحث تحقیقات بازار در گردشگری بررسی و ابعاد مختلف پژوهش‌های بازاریابی توضیح داده شده است. در پایان، فرآیند برنامه‌ریزی بازاریابی صنعتی همراه با فرآیند برنامه‌ریزی ارتباطات منسجم بازاریابی و چگونگی سیاست ارتباط با مشتری بررسی

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !