دسته محصول
سبد خرید 0
فرهنگ واژگان برند برند آن‌چیزی نیست که شما می‌گویید، احساسی است که مردم در مورد آن دارند!

نام محصول

فرهنگ واژگان برند


نام نویسنده

اینتر برند


نام مترجم

احمد روستا-کبری سبزعلی یمقانی

انتشارات

سیته


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

228


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786005253344


وزن

267


پیش گفتار

-

قیمت : 14500 تومان

فرهنگ واژگان برند 
جامع‌ترین فرهنگ برند در ایران 
برندها قلب کسب‌وکار هستند، به عبارت دیگر، بنیان موفقیت در هر تجارتی. بنا‌براین عجیب نیست همان‌طور که رقابت افزایش می‌یابد، برندها نیز نقشی پررنگ‌تر در استراتژی کسب‌وکار ایفا کنند و برندینگ هر روز بیشتر به عنوان یک وظیفه‌ی مدیریتی ارزشمند پذیرفته....
فرهنگ واژگان برند 
جامع‌ترین فرهنگ برند در ایران

برندها قلب کسب‌وکار هستند، به عبارت دیگر، بنیان موفقیت در هر تجارتی. بنا‌براین عجیب نیست همان‌طور که رقابت افزایش می‌یابد، برندها نیز نقشی پررنگ‌تر در استراتژی کسب‌وکار ایفا کنند و برندینگ هر روز بیشتر به عنوان یک وظیفه‌ی مدیریتی ارزشمند پذیرفته ‌شود. 
این کتاب بیش از این که یک فرهنگ باشد، یک رفیق و همراه ارزشمند برای تمامی آن افرادی است که برندها را ایجاد و مدیریت می‌کنند، و فهرست جامع اصطلاحات هر موضوعی را به تفصیل پوشش می‌دهد، شامل انواع تصاویر، حقایق و نقل قول‌های مرتبط است که همه‌ی آن‌ها به محتوای کتاب، ماهیت زنده‌ای می‌بخشند و به انتقال مفاهیم برندینگ کمک می‌کنند. این کتاب یک مرجع عملی و مفید برای هر شخص مسئول در حوزه‌ی برندینگ خواهد بود.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !