دسته محصول
سبد خرید 0
شکست های نام های تجاری حقایقی درباره‌ی صد خطای فاحش و تاریخی در ساخت برند.

نام محصول

شکست های نام های تجاری


نام نویسنده

مت هیگ


نام مترجم

احمد روستا-فاطمه الله یاری

انتشارات

سیته


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

336


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786005253238


وزن

382


پیش گفتار

-

قیمت : 24000 تومان

گرچه امروزه ساخت برند اهمیتی به مراتب افزون‌تر از قبل دارد، باز هم شرکت‌ها در این مسیر به بیراهه می‌روند. کاملاً واضح است که شرکت‌ها از اشتباه‌های یکدیگر درس نمی‌گیرند و حتی برعکس، آن‌ها را تکرار می‌کنند. شکست یک بیماری مسری است. هدف کتاب شکست‌های نام‌های تجاری، بررسی دامنه‌ی گسترده و متنوع د....
گرچه امروزه ساخت برند اهمیتی به مراتب افزون‌تر از قبل دارد، باز هم شرکت‌ها در این مسیر به بیراهه می‌روند. کاملاً واضح است که شرکت‌ها از اشتباه‌های یکدیگر درس نمی‌گیرند و حتی برعکس، آن‌ها را تکرار می‌کنند. شکست یک بیماری مسری است.
هدف کتاب شکست‌های نام‌های تجاری، بررسی دامنه‌ی گسترده و متنوع دلایل شکست برندها به منظور اجتناب از این شرایط است. مسائلی همچون فراموشی برند، خودبینی برند، جنون خودبزرگبینی برند، فریبکاری برند، استهلاک برند بدبینی برند و نامربوط بودن آن، می‌توانند علل شکست‌های برندهای برتر دنیا باشند.
در ستایش این کتاب آمده است:
«تجارب و آموزه‌های حاصل از شکست‌ها، به مراتب بیش از موفقیت‌هاست. کتاب شکست‌های نام‌های تجاری گنجینه‌ی توصیه‌های هشداردهنده و سودمندی است که شما همواره از آنها غافل بوده‌اید.»
- لورا رایس
«این کتاب خلاصه‌ای است از خطاهای عبرت‌آموز و تاریخی در خصوص ساخت برند.»
- فایننشیال تایمز

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !