دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی (مدیریت بازار) قابل استفاده داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و دانشجویان علاقمند شامل: چکیده مطالب بازاریابی، 1360 تست، ترکیبی از تست‌های کنکور

نام محصول

بازاریابی


نام نویسنده

شاهرخ افلاکی


نام مترجم

-

انتشارات

کیومرث


سال چاپ

1390


تعداد صفحه

352


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789646266582


وزن

800


پیش گفتار

-

قیمت : 6300 تومان

, "سیستم بازاریابی بین‌الملل یکی از سیستم‌های اصلی شرکت‌های بین‌المللی است که باید با زیرسیستم‌های خودش (هماهنگی درونی) و با سطوح بالا‌دست و سیستم‌های هم‌تراز خودش (هماهنگی بیرونی) داشته باشد تا عملکردش افزایش یابد. بنابراین توفیق در این زمینه مستلزم آگاهی، داشتن مهارت بازاریابی بین‌الملل است. ک....
, "سیستم بازاریابی بین‌الملل یکی از سیستم‌های اصلی شرکت‌های بین‌المللی است که باید با زیرسیستم‌های خودش (هماهنگی درونی) و با سطوح بالا‌دست و سیستم‌های هم‌تراز خودش (هماهنگی بیرونی) داشته باشد تا عملکردش افزایش یابد. بنابراین توفیق در این زمینه مستلزم آگاهی، داشتن مهارت بازاریابی بین‌الملل است. کانون اصلی کتاب حاضر هماهنگی و یکپارچگی استراتژی و فعالیت‌های بازاریابی بین‌الملل است. مقدمه‌ای بر بازاریابی بین‌الملل، تبیین نگرش استراتژیک، هماهنگی استراتژیک و نقاط مرجع استراتژیک بازاریابی بین‌الملل مباحث بخش اول تا چهارم است. در فصل پنجم تا هشتم به ترتیب استراژی‌های سیستم بازاریابی بین‌الملل، استراتژی زیرسیستم‌ انتخاب بازار بین‌الملل، استراتژی زیرسیستم ورود به بازار بین‌الملل، استراتژی‌های زیرسیستم آمیخته بازاریابی بین‌الملل تبیین می‌شود. در فصل نهم یک نمونه موردی مربوط به شرکت‌های صادرکننده خدمات فنی و مهندسی ایران آورده شده است."

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !