دسته محصول
سبد خرید 0
معماری برند و برندینگ -

نام محصول

معماری برند و برندینگ


نام نویسنده

امیر شفقی


نام مترجم

-

انتشارات

بهینه


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

344


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789649935775


وزن

495


پیش گفتار

-

قیمت : 12000 تومان

با تحولات گسترده بازارها، بازاریابان به دنبال ایده‌ها و ابزارهای گوناگونی هستند تا بتوانند پاسخگوی نیاز‌ها و نیازمندان باشند. یکی از عوامل مهمی که در بازاریابی نقش مهمی در داد و ستدها دارد، پدیده برند است. مدیریت برند دامنه وسیعی دارد که شامل برند سازی، گسترش و تقویت برند، حفظ برند و بهره‌برداری....
با تحولات گسترده بازارها، بازاریابان به دنبال ایده‌ها و ابزارهای گوناگونی هستند تا بتوانند پاسخگوی نیاز‌ها و نیازمندان باشند. یکی از عوامل مهمی که در بازاریابی نقش مهمی در داد و ستدها دارد، پدیده برند است. مدیریت برند دامنه وسیعی دارد که شامل برند سازی، گسترش و تقویت برند، حفظ برند و بهره‌برداری درست از آن برای افزایش ارزش‌های مادی، معنوی، کوتاه مدت و بلند مدت است. ترویج فرهنگ برند و معرفی مدل‌ها، ابزارها و راهکارهای درست، علمی و کاربردی برای آن می‌تواند جهت‌گیری تازه‌ای برای شرکت‌ها در بازار رقابتی به‌وجود آورد. کتاب حاضر دربردارنده مجموعه‌ای از مفاهیم، موضوعات و مطالبی است که می‌تواند در افزایش آگاهی و شناخت علاقه‌مندان مفید باشد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !