دسته محصول
سبد خرید 0
اصول تحقیقات بازاریابی -

نام محصول

اصول تحقیقات بازاریابی


نام نویسنده

پائوراو شاکلا


نام مترجم

نظر دهمرده

انتشارات

مرندیز


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

220


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786001063138


وزن

550


پیش گفتار

-

قیمت : 11500 تومان

کتاب حاضر، می‌تواند راهنمای خوبی برای بازاریابان ایرانی باشد تا با استفاده از شیوه‌های علمی و پژوهشی، حوزه نفوذ خویش را در نظام اقتصاد بین‌الملل گسترش دهند. در فصل یک، فرآیند تحقیقات بازاریابی معرفی شده و رویکرد تحقیق علمی و چگونگی تعریف مسئله تحقیق به‌تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. فصل ....
کتاب حاضر، می‌تواند راهنمای خوبی برای بازاریابان ایرانی باشد تا با استفاده از شیوه‌های علمی و پژوهشی، حوزه نفوذ خویش را در نظام اقتصاد بین‌الملل گسترش دهند. در فصل یک، فرآیند تحقیقات بازاریابی معرفی شده و رویکرد تحقیق علمی و چگونگی تعریف مسئله تحقیق به‌تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. فصل دوم و سوم طرح‌های تحقیق قطعی و اکتشافی را توضیح می‌دهند. این فصل‌ها، پایه‌ها و اساس فصل‌های بعدی در خصوص نمونه‌گیری، اندازه‌گیری و مقیاس بندی را شکل می‌دهند. تهیه پرسشنامه در فصل 6 مفصلاً مورد بررسی قرار می‌گیرد که تهیه اطلاعات و آنالیز داده‌های اولیه را در برمی‌گیرد. فصل آخر بر تهیه گزارش و ارائه موضوعات تمرکز نموده است.
فصل اول مقدمه ای بر تحقیقات بازاریابی: رویکرد تحقیق علمی و تشخیص مسأله

فصل دوم طرح تحقیق اکتشافی

فصل سوم طرح تحقیق قطعی

فصل چهارم نمونه گیری

فصل پنجم اندازه گیری و مقیاس بندی

فصل ششم طرح پرسشنامه

فصل هفتم تهیه داده ها و آنالیز داده های اولیه

فصل هشتم تهیه گزارش و ارائه آن

فصل نهم سوالات تحقیقات بازاریابی

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !