دسته محصول
سبد خرید 0
راهنمای عملی کسب درآمد از اینترنت در 90 روز -

نام محصول

راهنمای عملی کسب درآمد از اینترنت در 90 روز


نام نویسنده

داریوش دهستانی


نام مترجم

-

انتشارات

ناقوس


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

112


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789643774370


وزن

350


پیش گفتار

-

قیمت : 7500 تومان

, "بازاریابی شبکه‌ای از جمله چالش‌هایی است که ایران و بسیاری از کشورهای دیگر در دهه‌ی اخیر با آن مواجه شده‌اند. این حرفه‌ی جدید ریشه در تجارت الکترونیک و تکنولوژی‌های ارتباطی دارد و عده‌ای از اقتصاددانان معتقدندکه با توجه به قوانین سازمان تجارت جهانی، تمامی کشورها دیر یا زود مجبور خواهند بود قوا....
, "بازاریابی شبکه‌ای از جمله چالش‌هایی است که ایران و بسیاری از کشورهای دیگر در دهه‌ی اخیر با آن مواجه شده‌اند. این حرفه‌ی جدید ریشه در تجارت الکترونیک و تکنولوژی‌های ارتباطی دارد و عده‌ای از اقتصاددانان معتقدندکه با توجه به قوانین سازمان تجارت جهانی، تمامی کشورها دیر یا زود مجبور خواهند بود قوانین تجارت خود را با این قوانین تطبیق دهند و در این میان تجارت الکترونیک و شیوه‌ی بازاریابی و فروش چند مرحله‌ای الکترونیکی سالم را آزاد اعلام نمایند. به همین دلیل در فصل اول کتاب، سازمان تجارت جهانی و در فصل دوم تکنولوژی‌های ارتباطی به اختصار تعریف و بررسی شده‌اند تا ارتباط آن‌ها را با تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی شفاف‌تر گردد. هم‌چنین، برخورداری از اطلاعات کافی درباره‌ی صنعت تجارت الکترونیک از جمله موارد مهم در این صنعت به شمار می‌آید. بر این اساس فصل سوم با اقتباس از کتاب تجارت الکترونیک و مدیریت بازاریابی و فروش شبکه‌ای چند مرحله‌ای" نوشته‌ی "دکتر صحرائیان" در ارتباط با این موضوع تهیه شده است. در فصل چهارم جایگاه این صنعت در کشور بررسی شده و نیز مجموعه عوامل موثر در پیشرفت یا رکود این صنعت معرفی گردیده است. گفتنی است، بازاریابی شبکه‌ای یکی از روش‌های تجارت الکترونیک است که طی آن ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده با استفاده از بستر اینترنتی برقرار می‌گردد. بازاریابی شبکه‌ای، در واقع روش توزیع کالا با هدف رساندن مستقیم کالا از تولیدکننده به مصرف‌کننده و از طریق شبکه‌ای از مشتریان و بدون دخالت واسطه‌هاست. در این روش، تولیدکننده، به جای فروش کالای تولیدی، خود از طریق مجموعه‌ی پخش‌کننده‌، عمده‌فروش، خرده‌فروش و مغازه‌دار، از طریق مشتریان و مردم این کار را انجام می‌دهد و بدین‌ترتیب، شبکه‌ای از مشتریان که تمایل به همکاری با تولیدکننده در امر فروش دارند کار بازاریابی و فروش کالا را به عهده می‌گیرند و از این طریق ضمن همکاری با تولیدکننده، صاحب سود نیز می‌شوند. پدیده‌ی بازاریابی شبکه‌ای مزایای بسیاری از جمله کاهش هزینه‌ها، افزایش فروش و منافع بالا برای تولیدکنندگان به همراه دارد."

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !