دسته محصول
سبد خرید 0
طراحی مدلی جهت اندازه‌گیری آمادگی شرکت‌ها برای استقرار تجارت الکترونیکی طراحی مدلی جهت اندازه‌گیری آمادگی شرکت‌ها برای استقرار

نام محصول

طراحی مدلی جهت اندازه‌گیری آمادگی شرکت‌ها برای استقرار تجارت الکترونیکی


نام نویسنده

سعید فتحی-شعبان الهی


نام مترجم

-

انتشارات

موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی


سال چاپ

1387


تعداد صفحه

238


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789644692536


وزن

600


پیش گفتار

-

قیمت : 3000 تومان

"در این تحقیق، تلاش بر آن بوده است تا الگویی برای نظام‌مندی تحقیقات تجارت الکترونیکی متناسب با شرایط روز ایران و قالب مدل برنامه‌ریزی استراتژیک، طراحی گردد. بر این اساس، برخی از اجزای مدل، ماهیت هدف، برخی ماهیت تحلیل عوامل موفقیت، برخی ماهیت استراتژی و نهایتا بخشی از مدل نیز ماهیت برنامه‌ی عملی....
"در این تحقیق، تلاش بر آن بوده است تا الگویی برای نظام‌مندی تحقیقات تجارت الکترونیکی متناسب با شرایط روز ایران و قالب مدل برنامه‌ریزی استراتژیک، طراحی گردد. بر این اساس، برخی از اجزای مدل، ماهیت هدف، برخی ماهیت تحلیل عوامل موفقیت، برخی ماهیت استراتژی و نهایتا بخشی از مدل نیز ماهیت برنامه‌ی عملیاتی دارد. گفتنی است، پس از طراحی الگوی اولیه، طی نظرخواهی از خبرگان مبنی بر تغییر مدل، شاخص‌ها و عوامل موثر بر اولویت‌بندی موضوعات تحقیق، شناسایی و بر اساس آن، موضوعات مختلف، اولویت‌بندی شد. بر مبنای اولویت حاصل و محدودیت‌های پیش‌بینی شده برای سال‌های برنامه، طبقات مختلف تحقیقات تجارت الکترونیکی در بین سال‌های اول تا پنجم، توزیع گردیده است."

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !