دسته محصول
سبد خرید 0
اصول و مبانی بازاریابی کاربردی به زبان ساده

نام محصول

اصول و مبانی بازاریابی کاربردی


نام نویسنده

سید عباس حیدری


نام مترجم

-

انتشارات

شهر آشوب


سال چاپ

1384


تعداد صفحه

120


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789647513135


وزن

180


پیش گفتار

-

نگارنده در کتاب سعی دارد براساس تجارب خود در امر بازاریابی، بیش‌تر جنبه‌های کاربردی بازاریابی را تشریح کند. وی به همین منظور این مباحث را در کتاب مطرح می‌سازد؛ بازاریابی و مفاهیم اساسی آن، محیط بازاریابی و عوامل آن، فرایند مدیریت بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، بازاریابی و مصرف‌کننده، طبقه‌بندی یا....
نگارنده در کتاب سعی دارد براساس تجارب خود در امر بازاریابی، بیش‌تر جنبه‌های کاربردی بازاریابی را تشریح کند. وی به همین منظور این مباحث را در کتاب مطرح می‌سازد؛ بازاریابی و مفاهیم اساسی آن، محیط بازاریابی و عوامل آن، فرایند مدیریت بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، بازاریابی و مصرف‌کننده، طبقه‌بندی یا تقسیم بازار، محصول، قیمت و قیمت‌گذاری، مکان توزیع کالا، تبلیغات پیشبردی، و بازاریابی خدمات. نگارنده فعالیت‌های بازاریابی را در این زمینه‌ها برمیشمارد: یافتن بازارهای معین برای کالاها و خدمات، یافتن نیازهای موجود و آینده‌ی بازارها، راهنمایی در زمینه‌ی محصولاتی که مورد نیاز یک جامعه‌ی خاص بوده و توسعه و گسترش خدمات به منظور برطرف کردن نیازهای یاد شده، فروش و تحویل و توزیع کالاها و خدمات به مشتری یا مصرف‌کننده‌ی نهایی با قیمت‌های مناسب.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !