دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی و مدیریت بازارها -

نام محصول

بازاریابی و مدیریت بازارها


نام نویسنده

سید محمد فخرائی


نام مترجم

-

انتشارات

نور علم


سال چاپ

1384


تعداد صفحه

144


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789647073660


وزن

222


پیش گفتار

-

قیمت : 2100 تومان

نگارنده در این کتاب به بررسی و تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف در زمینه‌ بازاریابی و بازاریابی بین‌المللی پرداخته و طی آن این مباحث را مطرح ساخته است: "بازاریابی و مصرف کننده"، "بازاریابی و برنامه‌ریزی"، "بازاریابی و وظایف مدیران بازاریاب"، "بازار و محصول"، "بازاریابی و توزیع و تبلیغات"، "بازاریابی ....
نگارنده در این کتاب به بررسی و تجزیه و تحلیل موضوعات مختلف در زمینه‌ بازاریابی و بازاریابی بین‌المللی پرداخته و طی آن این مباحث را مطرح ساخته است: "بازاریابی و مصرف کننده"، "بازاریابی و برنامه‌ریزی"، "بازاریابی و وظایف مدیران بازاریاب"، "بازار و محصول"، "بازاریابی و توزیع و تبلیغات"، "بازاریابی و قیمت"، "بازاریابی و فروش"، "اصطلاحات بین‌المللی بازاریابی"، "فعالیت‌های جنبی در بازاریابی"، "بررسی و تحقیق در بازاریابی"، "الگوهای مختلف بازاریابی"، "بازاریابی بین‌المللی" و "کارت‌های اعتباری و اهمیت آن‌ها در انواع خریدها".

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !