دسته محصول
سبد خرید 0
برنامه‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی با رویکردی به مدیریت برند

نام محصول

برنامه‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی


نام نویسنده

لری دی-کلی دونالد دبلیو جاگن هیمر


نام مترجم

احمد روستا-فرزاد مقدم

انتشارات

سیته


سال چاپ

1388


تعداد صفحه

153


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786005253115


وزن

207


پیش گفتار

-

قیمت : 18000 تومان

با توسعه‌ی روزافزون تبلیغات، خرید و فروش زمان و فضای رسانه‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای آن‌ها، خود به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است. رسانه‌ها ۸۰ تا ۸۵ درصد بودجه‌ی تبلیغاتی خود را به یک مبارزه‌ی تبلیغاتی اختصاص می‌دهند. کتاب برنامه‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی یکی از کتاب‌های مرجع سازمان جهانی تبلیغات....
با توسعه‌ی روزافزون تبلیغات، خرید و فروش زمان و فضای رسانه‌ها و همچنین برنامه‌ریزی برای آن‌ها، خود به یک تجارت بزرگ تبدیل شده است. رسانه‌ها ۸۰ تا ۸۵ درصد بودجه‌ی تبلیغاتی خود را به یک مبارزه‌ی تبلیغاتی اختصاص می‌دهند.
کتاب برنامه‌ریزی رسانه‌های تبلیغاتی یکی از کتاب‌های مرجع سازمان جهانی تبلیغاتی (IAA) در این حوزه است.
در این کتاب با مباحثی مانند:
-‌ چرا رسانه حائز اهمیت است؟
-‌ یادگیری زبان رسانه‌ها
-‌ رسانه‌ها و ویژگی‌های آن‌ها
-‌ چگونه اهداف بازاریابی بر برنامه‌ریزی رسانه‌ها اثر می‌گذارند
و ... آشنا می‌شوید.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !