دسته محصول
سبد خرید 0
الگوهای کمی در تحقیقات بازاریابی -

نام محصول

الگوهای کمی در تحقیقات بازاریابی


نام نویسنده

ریچارد پاپ-فیلیپ هانز فرانسس


نام مترجم

محمد رضا کهنسال-هادی رفیعی دارانی

انتشارات

دانشگاه فردوسی مشهد


سال چاپ

1388


تعداد صفحه

256


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789643861926


وزن

650


پیش گفتار

-

قیمت : 3500 تومان

"در دنیایی که سرمایه و منابع طبیعی سهم خود را در ثروت آفرینی از دست داده، بی‌تردید توجه به نیروی انسانی به عنوان موتور محرک توسعه و تحول شناخته می‌شود. مدیریت جهانی خلق سرمایه سازمان‌ها، تنها با جنبه مالی و میزان سود و زیان عددی و تولید و فروش محصول محاسبه نمی‌شود، بلکه یک سازمان می‌تواند خالق ....
"در دنیایی که سرمایه و منابع طبیعی سهم خود را در ثروت آفرینی از دست داده، بی‌تردید توجه به نیروی انسانی به عنوان موتور محرک توسعه و تحول شناخته می‌شود. مدیریت جهانی خلق سرمایه سازمان‌ها، تنها با جنبه مالی و میزان سود و زیان عددی و تولید و فروش محصول محاسبه نمی‌شود، بلکه یک سازمان می‌تواند خالق سرمایه‌های مادی و معنوی زیادی باشد؛ در این میان، مدیران در نقش معمار،‌ از ابزاری همچون راهبرد ساختارها، شایستگی و توانمندی‌ها و فرهنگ سازمانی سود می‌جویند و یک سازمان پیشرو را بر پا می‌کنند. در جلد ??، از سری کتاب‌های «پژوهش‌نامه»، به بررسی مباحث مربوط به مدیریت منابع انسانی همچون: مدیریت دانش؛ نقش تیم کاری در پیشبرد امور سازمانی؛ نوآوری منابع انسانی و... پرداخته می‌شود."

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !