دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی خدمات بیمه -

نام محصول

بازاریابی خدمات بیمه


نام نویسنده

احمد روستا-محمد علی بخشی زاده


نام مترجم

-

انتشارات

واژگان خرد


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

152


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789648931730


وزن

450


پیش گفتار

-

قیمت : 6000 تومان

پیش گفتار: بازاریابی علم وعمل پاسخگویی به نیازها و نیازمندان است.پیش نیاز پاسخگویی آگاهی و شناخت بازار، رفتارها و معیارهای روز خریداران و نیز عوامل تاثیرگذار بر نظام بازار یابی است . ارتباط دائم با بازار، اطلاع یابی درست از نیازها و انتظارات روز، اطلاع رسانی به بازار و انجام داد و ستدهای م....
پیش گفتار:

بازاریابی علم وعمل پاسخگویی به نیازها و نیازمندان است.پیش نیاز پاسخگویی آگاهی و شناخت بازار، رفتارها و معیارهای روز خریداران و نیز عوامل تاثیرگذار بر نظام بازار یابی است .

ارتباط دائم با بازار، اطلاع یابی درست از نیازها و انتظارات روز، اطلاع رسانی به بازار و انجام داد و ستدهای معمول از طریق خدمات فراگیر ، بازار پذیر و رقابتی و از همه مهمتر ایجاد ، تقویت و حفظ ارتباطی ماندگار و پایدار با مشتریان مهمترین اقداماتی است که لازم است بازاریابان خدمات بیمه به آنها بپردازند. تحقیق و بویژه تحلیل درست بازار و رفتار شناسی بازار بیمه و آگاهی از واکنش ها ، ارزشها و علل و عوامل پذیرش یا عدم پذیرش خدمات بیمه توسط مخاطبان از دیگر نکاتی است که می تواند در موفقیت بازار یابی خدمات بیمه نقش آفرین باشد .

بازاریابی نوین بازاریابی­ مبتنی بر واکنش سریع به فرصتها و پدیده ها ،چابکی و چالاکی ، هوشمندی و رقابت پذیری است. موضوعی که درفرآیند بازاریابی نوین بیمه از مهمترین نکات تمایز با سایر رشته می باشد ودردیگر حوزه های بازاریابی کمتر یافت می شود این است که شما می توانید مخاطب را وارد یک حوزه کاملا انسان دوستانه نمایید. در این شرایط پیوند دانش و تجربه ، علم و عمل و نیز بینش و بصیرت و مهارتهای ارتباطی ، خلاقیت و نو آوری در ارائه خدمات بسیار ضروری می باشد. کتاب بازاریابی خدمات بیمه کتابی است برای توجه و تمرکز بر نکاتی که می تواند نقش موثری در فروش و فروش خدمات بیمه در کشورمان داشته باشد.

طی دوره ها، سمینارهاو کارگاهای آموزش بازاریابی بیمه که در شرکتهای بیمه در اقصی نقاط میهن عزیزمان و همچنین پژوهشکده بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار نموده ایم ، سئوالات مختلف و متنوعی توسط شرکت کنندگان ( بازاریابان ، نمایندگان ،متقاضیان نمایندگی، کارگزاران و کارشناسان صنعت بیمه )مطرح می شد، در این کتاب سعی گردید به این پرسشها که دغدغه های شبکه فروش نیز می باشند پاسخ داده شود. در خاتمه از کلیه عزیزانی که مارادرتهیه این اثریاری نمودندکمال تشکر وقدردانی را داریم،از ناشر محترم جناب آقای نخعی که صفحه آرائی وطراحی جلدرا برعهده داشتندمتشکریم.همچنین از جناب آقای مبرقعی که با حوصله بسیار و سعه صدر این کتاب را مطالعه وبه نکات ارزشمندی اشاره کردندسپاسگزاریم،و قدردان زحمات بی شائبه جناب آقای کدکنی که ویراستاری کتاب را تقبل نمودند هستیم. امیدواریم مطالعه این کتاب بتواند علاوه بر پاسخگویی به بعضی از نیازهای بازاریابان و فروشندگان خدمات بیمه پرسشهایی را برای یافتن پاسخ­هایی بیشتر فراهم سازد درخواست می­کنیم نظرات،تجربیات، ایده­ها، انتقادها وپیشنهادهای خود را از ما دریغ نفرمایید تادر آینده کتابی جامع در این حوزه تقدیم کنیم.

شاد و پیروز باشید
دکتر احمد روستا_ محمد علی بخشی زاده

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !