دسته محصول
سبد خرید 0
خدمات مشتری به زبان آدمیزاد

نام محصول

خدمات مشتری


نام نویسنده

کارن لیلند-کیت بی لی


نام مترجم

ژاله بیات سرمدی

انتشارات

هیرمند


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

488


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789644081781


وزن

1000


پیش گفتار

-

قیمت : 26000 تومان

امروزه در دوره‌ای که رقابت در حد بالایی است، ارائه‌ی کالاهای مناسب و بازاریابی خوب تنها کافی نیست. برای رسیدن به موفقیت، شما به خدمات‌دهی خوب نیاز دارید. نسخه‌ی اصلاح‌شده که به مقوله‌های اینترنت و ایمیل، راه‌حل‌های جدید و خیلی نکات دیگر نیز پرداخته است، راهنمای کلیدی شما در ارتقای خدمات....
امروزه در دوره‌ای که رقابت در حد بالایی است، ارائه‌ی کالاهای مناسب و بازاریابی خوب تنها کافی نیست.

برای رسیدن به موفقیت، شما به خدمات‌دهی خوب نیاز دارید. نسخه‌ی اصلاح‌شده که به

مقوله‌های اینترنت و ایمیل، راه‌حل‌های جدید و خیلی نکات دیگر نیز پرداخته است، راهنمای کلیدی شما در

ارتقای خدمات‌دهی ــ و موفقیت ــ در هزاره‌ی جدید است.

کارن لی لاند و کیت بیلی مؤسسان گروه مشاوری استرلینگ هستند که شرکتی بین‌المللی است و در امر

مشاوره و آموزش خدمات‌دهی تخصص دارد. مشتریان آنها شرکت‌هایی مثل اوراکل

(Oracle) ـ،IBM ـ، Avis و Lucent هستند.


کارن لی لاند و کیت بیلی مؤسسان گروه مشاوری استرلینگ هستند که شرکتی بین‌ا‌لمللی است و در امر مشاوره

و آموزش خدمات دهی تخصص دارد. مشتریان آنها شرکتهایی مثل اوراکل

(Oracle)ـ،IBMـ، Avis و Lucent هستند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !