دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت به زبان آدمیزاد -

نام محصول

مدیریت به زبان آدمیزاد


نام نویسنده

باب نلسون-پیتر اکونومی


نام مترجم

فاطمه بذله-علی انوری

انتشارات

هیرمند


سال چاپ

1397


تعداد صفحه

392


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789644081927


وزن

555


پیش گفتار

-

قیمت : 37000 تومان

مد‌‌‌‌یریت به زبان آد‌‌‌‌میزاد‌‌‌‌ کتابی است که حتی نویسند‌‌‌‌ه‌ی کتاب مد‌‌‌‌یر یک‌د‌‌‌‌قیقه‌ای از آن ستایش کرد‌‌‌‌ه. کتاب به نحو عجیبی جامع و کامل است. این کتاب شامل مبانی مد‌‌‌‌یریتی، شیوه‌های ارزیابی کارمند‌‌‌‌ان، روش‌های کار گروهی، روابط سازمانی، آشنایی با مد‌‌‌‌یریت امور مالی، تد‌‌‌‌وین بود....
مد‌‌‌‌یریت به زبان آد‌‌‌‌میزاد‌‌‌‌ کتابی است که حتی نویسند‌‌‌‌ه‌ی کتاب مد‌‌‌‌یر یک‌د‌‌‌‌قیقه‌ای از آن ستایش کرد‌‌‌‌ه. کتاب به نحو عجیبی جامع و کامل است. این کتاب شامل مبانی مد‌‌‌‌یریتی، شیوه‌های ارزیابی کارمند‌‌‌‌ان، روش‌های کار گروهی، روابط سازمانی، آشنایی با مد‌‌‌‌یریت امور مالی، تد‌‌‌‌وین بود‌‌‌‌جه، تعیین اولویت کاری افراد‌‌، رویارویی با تغییرات و حتی بحران‌هاست.
مدیریت به زبان آدمیزاد، تازه ترین و بهترین راه های مدیریت شخصی، مدیریت کارمندان و مدیریت سازمانی را برای رسیدن به بهترین کارایی، ارئه می دهد.
مدیریت به زبان آدمیزاد با کتاب‌های دیگر مدیریت فرق دارد. اول آنکه موقع خواندن این کتاب به آدم خوش می‌گذرد. رهیافت‌ها بازتابی است از تجربه و اعتقاد عمیق ما در اینکه مدیریت می‌تواند بسیار مفرح باشد. می‌توانید کاری کنید که امری تحقق یابد و در طول فرایند این کار لذت ببرید. حتی به شما کمک می‌کنیم در برابر چالش‌ها و موقعیت‌هایی که در ظاهر تحمل‌ناپذیرند، حس طنز خود را حفظ کنید؛ چالش‌ها و مشکلاتی که هر مدیری ناگزیر باید با آن‌ها روبه‌رو شود.
بعضی روزها بیش از ظرفیت خود به چالش کشیده می‌شوید. اما در بیشتر روزها لذت مدیریت (آموختن مهارتی به یک کارمند جدید، جذب یک مشتری جدید، به انجام رساندن یک وظیفه‌ی غیرممکن و …) حس کمالی به شما می‌بخشد که هرگز تصورش را هم نمی‌کردید.
دوم آنکه اغلب کتاب‌های معروف مدیریت و کسب و کار امروز به درد می‌خورد و فردا خیر. بسیاری از مدیران (و شرکت‌های آن‌ها)، خواه ناخواه، تحت حاکمیت قواعد مقطعی کسب و کار عمل می‌کنند. در مدیریت به زبان آدمیزاد، بر راه حل‌هایی تمرکز می‌کنیم که تجربه شده و در بسیاری از شرایط قطعی است. شرایطی که مدیران واقعی با آن‌ها روبه‌رو هستند: راه حل‌هایی که وابسته به زمان نیست و در هر شرایطی، سخت یا آسان، می‌توان به‌کار گرفت. اینجا از حرف‌های بزرگ توخالی خبری نیست. فقط راه حل‌هایی برای مشکلات روزمره خواهید یافت.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !