دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی کاربردی برای شرکتهای تجاری (فرایندهای اجرای برنامه استراتژیک بازاریابی)

نام محصول

بازاریابی کاربردی برای شرکتهای تجاری


نام نویسنده

-


نام مترجم

مجتبی ملائی-داوود فیض

انتشارات

دانشگاه سمنان


سال چاپ

1390


تعداد صفحه

162


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786005940183


وزن

450


پیش گفتار

-

قیمت : 6000 تومان

"پنجمین جلد از مجموعه "تجارت در هزاره سوم "با عنوان "بازاریابی صنعتی، بازاریابی کالا و خدمات "به چاپ رسیده است .در این مجموعه که با نگاه به تحولات آتی ایران و جهان ترجمه و تدوین شده، مولف کوشیده است با طرح مباحث متعددی در زمینه‌های بازاریابی، مذاکرات تجاری، فروش، تجارت بین‌الملل، صادرات و گردشگر....
"پنجمین جلد از مجموعه "تجارت در هزاره سوم "با عنوان "بازاریابی صنعتی، بازاریابی کالا و خدمات "به چاپ رسیده است .در این مجموعه که با نگاه به تحولات آتی ایران و جهان ترجمه و تدوین شده، مولف کوشیده است با طرح مباحث متعددی در زمینه‌های بازاریابی، مذاکرات تجاری، فروش، تجارت بین‌الملل، صادرات و گردشگری به نیازهای امروز جامعه ایران در نظام رو به گسترش مبادلات ملی و بین‌المللی ـ با توجه به تکنولوژی‌های پیشرفته و روزآمد ـ پاسخ دهد .در کتاب حاضر، مقوله "بازاریابی صنعتی "با اشاره به اصول و روش‌های آن به تفصیل تشریح می‌شود .این کتاب برای مدیران و دانشجویان علوم اداری، در چهارده فصل با عناوینی از این دست سامان یافته است" : بازاریابی چیست؟"، "کسب اطلاعات"، "بازاریابی محصولات جدید"، "تعیین قیمت"، "برنامه‌ریزی برای رقابت"، "چه چیز باعث می‌شود مردم خرید کنند"، "به دست آوردن حسن شهرت "و "گرفتن حداکثر بهره از نیروی فروش .""

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !