دسته محصول
سبد خرید 0
هفت کلید استراتژی خدمات هفت کلید استراتژی خدمات

نام محصول

هفت کلید استراتژی خدمات


نام نویسنده

ژاک هورویتس


نام مترجم

داود ایزدی-سید محمد اعرابی

انتشارات

دفتر پژوهشهای فرهنگی


سال چاپ

1396


تعداد صفحه

184


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789645799395


وزن

260


پیش گفتار

-

قیمت : 14000 تومان

مطالب این کتاب حاصل ده سال تجربه و تعامل با دنیای واقعی بر اساس پروژه های انجام شده موفق در بخش های مختلف است که به صورتی ساده و کاربردی منسجم تنظیم شده است. این کتاب از هفت فصل تشکیل شده است که هر فصل به یکی از کلیدهای لازم برای موفق شدن استراتژی ها و روش های مورد استفاده برای ارتقای خدمات و جل....
مطالب این کتاب حاصل ده سال تجربه و تعامل با دنیای واقعی بر اساس پروژه های انجام شده موفق در بخش های مختلف است که به صورتی ساده و کاربردی منسجم تنظیم شده است. این کتاب از هفت فصل تشکیل شده است که هر فصل به یکی از کلیدهای لازم برای موفق شدن استراتژی ها و روش های مورد استفاده برای ارتقای خدمات و جلب نظر مشتریان می پردازد. موضوع های هر فصل به روش گام به گام با ارائه ی مصداق های واقعی همراه بوه تا بتوان به راحتی آن ها را درک کرد و در کسب و کار به کار بست. در پایان هر فصل تحت عنوان ((نبایدها)) اشتباهاتی که بارها و بارها از موسسات مختلف سر زده ، به منظور جلوگیری و تکرار این اشتباهات آورده شده است. ((ده پرسش)) هر فصل، شاخص های خوبی برای شروع کار است. به آن دسته از مدیران اجرایی که فکر می کنند استراتژی مناسب خدمات بهترین جایگزین برای موفقیت و کسب مزایای رقابتی است توصیه می شود که این کتاب را با خاطری آسوده به عنوان یک راهنمای عملی مفید مورد استفاده قرار دهند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !