دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت جامع برند مکاتب،ارزش گذاری و توسعه برند ملی

نام محصول

مدیریت جامع برند


نام نویسنده

سید حمید خداداد حسینی-مهران رضوانی


نام مترجم

-

انتشارات

دفتر پژوهشهای فرهنگی


سال چاپ

1391


تعداد صفحه

340


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789643792572


وزن

475


پیش گفتار

-

قیمت : 22000 تومان

در حالی که محصولات روز به روز بیش‌تر شبیه یکدیگر می‌شوند، شرکت‌ها به «برندینگ» به عنوان راهی برای برتری بخشیدن به محصولات خود روی می‌آورند.«برندینگ»، عبارت است از تعهدی که محصولات شرکت با عملکردی قابل اطمینان خلق کرده و به مشتریان ارائه می‌شود. تعهدی که در سایه «برند» به وجود می‌آید، نیروی انگیز....
در حالی که محصولات روز به روز بیش‌تر شبیه یکدیگر می‌شوند، شرکت‌ها به «برندینگ» به عنوان راهی برای برتری بخشیدن به محصولات خود روی می‌آورند.«برندینگ»، عبارت است از تعهدی که محصولات شرکت با عملکردی قابل اطمینان خلق کرده و به مشتریان ارائه می‌شود. تعهدی که در سایه «برند» به وجود می‌آید، نیروی انگیزش تمام فعالیت‌های شرکت و شرکای تجاری آن است. نگارندگان کتاب حاضر، ضمن ارائه مفاهیم و نظریه‌های نام‌گذاری کالاهای صنعتی، تعدادی از نمونه‌های موفق این حوزه را نیز معرفی می‌کنند. کتاب مشتمل بر هفت فصل است که عنوان برخی از این فصول عبارت‌انداز: شناخته شده بودن یا یکی از بسیاری بودن؛ جنبه‌های نام‌گذاری بازارهای صنعتی؛ داستان‌های موفقیت نام‌گذاری بازارهای صنعتی؛ مراقب خطاها و اشکالات نام‌گذاری بودن؛ و چشم‌انداز آتی."

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !