دسته محصول
سبد خرید 0
تبلیغاتی که ما می شناسیم به آخر خط رسیده است -

نام محصول

تبلیغاتی که ما می شناسیم به آخر خط رسیده است


نام نویسنده

سرجیوزیمن


نام مترجم

منیژه شیخ جوادی( بهزاد)

انتشارات

سیته


سال چاپ

1385


تعداد صفحه

264


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9789649420691


وزن

350


پیش گفتار

-

قیمت : 8000 تومان

تبلیغات خیلی بیش از یک آگهی تلویزیونی است. تبلیغات شامل بسته بندی، نام تجاری مناسب، داشتن سخنگویان معروف، حمایت مالی، کسب شهرت، خدمات برای مشتری، رفتار درست با کارمندان و حتی چگونگی پاسخ گویی منشی شما به مخاطبان در مکالمات تلفنی می باشد. تبلیغات یک اثر هنری نیست؛ بلکه در مجموع آن است که چگون....
تبلیغات خیلی بیش از یک آگهی تلویزیونی است.
تبلیغات شامل بسته بندی، نام تجاری مناسب، داشتن سخنگویان معروف، حمایت مالی، کسب شهرت، خدمات برای مشتری، رفتار درست با کارمندان و حتی چگونگی پاسخ گویی منشی شما به مخاطبان در مکالمات تلفنی می باشد.

تبلیغات یک اثر هنری نیست؛ بلکه در مجموع آن است که چگونه محصولات بیشتر به مشتریان بیشتر با قیمت بالاتر بفروشیم.

اگرچه این تعاریف بسیار مهم‌اند، اما ما نمی‌توانیم به تبلیغات زندگی دوباره‌ای ببخشیم مگر آنکه تمام کسانی که در این زمینه نقشی دارند، این نکته را درک کنند که در کنار خود تبلیغات، مسئولیت‌ها و وظایف آن‌ها نیز تغییر کرده است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !