دسته محصول
سبد خرید 0
طراحی و توسعه محصول -

نام محصول

طراحی و توسعه محصول


نام نویسنده

استیون اپینگر-کارل اوریچ


نام مترجم

علی اصغر توفیق

انتشارات

سازمان مدیریت صنعتی


سال چاپ

1391


تعداد صفحه

528


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786002750112


وزن

1100


پیش گفتار

-

قیمت : 16000 تومان

مطالعات صورت گرفته مبین این امر است که بسیاری از مشکلات بواسطه عوامل مربوط به محیط کارآفرینانه و استراتژی های کلان توسعه محصول جدید و برخی از آنها بواسطه جدید بودن مقوله فرآیند تجاری سازی ایده های نوآور و نبود فرآیند سیستماتیک طراحی و توسعه محصول جدید در شرکتهای فعال در حوزه های گوناگون صنعتی اس....
مطالعات صورت گرفته مبین این امر است که بسیاری از مشکلات بواسطه عوامل مربوط به محیط کارآفرینانه و استراتژی های کلان توسعه محصول جدید و برخی از آنها بواسطه جدید بودن مقوله فرآیند تجاری سازی ایده های نوآور و نبود فرآیند سیستماتیک طراحی و توسعه محصول جدید در شرکتهای فعال در حوزه های گوناگون صنعتی است. چنانچه می دانیم کلیه فعالیت های شرکتهای بزرگ، کوچک و متوسط تولیدی با هدف تولید محصولات جدید رقابت پذیر و فروش آن در بازارهای داخلی و خارجی است و تمامی تلاشهای سازمانهای خدماتی می بایست در راستای ارائه خدمات جدید و بهبود وضعیت درآمد سازمان از طریق جلب رضایت مراجعه کنندگان و رقابت با رقبای داخل و خارج کشور متمرکز شود.
برغم تلاشهای صورت گرفته در کشور، نبود یک کتاب جامع آموزشی- کاربردی در حوزه ” طراحی و توسعه محصول جدید” در کشور احساس می شد. مترجمان با آگاهی از این امر که کتاب طراحی و توسعه محصول جدید نوشته کارل اولریچ و استیون اپینگر، به عنوان مرجع اصلی درس طراحی و توسعه محصول جدید در معتبر ترین دانشگاههای جهان از جمله M.I.T استفاده می گردد، از دو سال قبل شروع به ترجمه کتاب نمودند که خوشبختانه انتشار چاپ اول آن مقارن با سال تولید ملی شده است. این کتاب نخستین کتاب رفرنس دانشگاهی و صنعتی برای کلیه علاقمندان به موضوع طراحی و توسعه محصول کشور است و از اینرو کتاب ترجمه شده را می توان به عنوان یک مرجع استاندارد در 16 فصل برای یک ترم تحصیلی آموزشی در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مختلف دانشگاهی مورد استفاده قرارداد. مطالعه این کتاب به تمامی مدیران سازمانها و نهادهای تولیدی و خدماتی توصیه می شود. چرا که با توجه به تعداد و تنوع زیاد محصولات و خدمات جدید ارائه شده توسط شرکتهای رقیب خارجی، آگاهی مدیران شرکت های داخلی از فرآیند طراحی و توسعه محصول جدید در حوزه های مختلف فناوری مانند صنعت خودرو سازی، صنعت دارویی و مواد بهداشتی، صنایع کشاورزی، صنایع دفاعی، صنعت غذا، صنایع فعال در حوزه فناوری های پیشرفته (نانو، بیو، فناوری اطلاعات) و….. و کاهش مخاطرات و ریسکهای قبل از مرحله تولید انبوه و تولید کالاهای مورد نیاز و مورد پسند جامعه بیش از پیش ضروری به نظر می رسد. محصولات جدید تنها به محصولات فیزیکی محدود نشده و بخش مهمی از حوزه های فعال در صنعت فیلم سازی، ساخت سریال و کارتون و صنعت سینما را نیز شامل می شوند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !