دسته محصول
سبد خرید 0
جعبه‌ابزار بازاریابی 10استراتژی اصلی برای موفقیت در بازار یابی

نام محصول

جعبه‌ابزار بازاریابی


نام نویسنده

پاتریک بایروز-ریچارد لیوک


نام مترجم

کامبیز حیدر زاده-امین اسداللهی

انتشارات

سیته


سال چاپ

1392


تعداد صفحه

279


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786005253306


وزن

331


پیش گفتار

-

قیمت : 18000 تومان

جعبه‌ابزار بازاریابی ۰ استراتژی اصلی برای موفقیت در بازاریابی در دنیای رقابتی و مشتری‌گرای امروز، بازاریابی شغل همه‌ی افراد است. کتاب جعبه‌ابزار بازاریابی، کتابی درباره‌ی بازاریابی است و مفاهیم اصلی بازاریابی و نیز موضوع‌های چالشی معاصر، همچون بازاریابی آنلاین و بازاریابی جهانی را پوشش می‌دهد. ....
جعبه‌ابزار بازاریابی ۰ استراتژی اصلی برای موفقیت در بازاریابی
در دنیای رقابتی و مشتری‌گرای امروز، بازاریابی شغل همه‌ی افراد است. کتاب جعبه‌ابزار بازاریابی، کتابی درباره‌ی بازاریابی است و مفاهیم اصلی بازاریابی و نیز موضوع‌های چالشی معاصر، همچون بازاریابی آنلاین و بازاریابی جهانی را پوشش می‌دهد.
در این کتاب با سرفصل‌هایی مانند:
استراتژی بازاریابی
چگونه بازاریابی با استراتژی کسب‌وکار سازگار می شود؟
تدوین برنامه‌ی بازاریابی
تجزیه و تحلیل رقبا
ساخت نام و نشان تجاری
توسعه محصولات و خدمات جدید
بازاریابی در آن سوی مرزها
و... آشنا می شوید. کتاب حاضر، کتاب آموزشی معتبرترین دانشگاه بازرگانی جهان، هاروارد، است و از جمله مزایای آن، بیان مطالب به شیوهای کاربردی و آسان است؛ به نحوی که آن را از سایر کتاب های منتشرشده در این حوزه جدا می کند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !