دسته محصول
سبد خرید 0
مدیریت تبلیغات بازاریابی (روش‌ها و راهبردها) بر مبانی دیدگاه ارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)

نام محصول

مدیریت تبلیغات بازاریابی


نام نویسنده

ابوالفتح قهرمانی-حمید رضا بیرانوند


نام مترجم

-

انتشارات

سازمان مدیریت صنعتی


سال چاپ

1389


تعداد صفحه

478


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789648896459


وزن

675


پیش گفتار

-

قیمت : 9500 تومان

در کتاب حاضر، نگارنده برای تشریح مدیریت تبلیغات بازاریابی ابتدا به مفاهیم و پایه‌های ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تاریخچه تبلیغات در کشور می‌پردازد. وی در بخش دوم به روش‌های برنامه‌ریزی و اجرای ارتباطات یکپارچه بازاریابی ازجمله روش‌های کاربردی طراحی پیام تبلیغات، برنامه‌ریزی رسانه‌ای تبلیغات، هد....
در کتاب حاضر، نگارنده برای تشریح مدیریت تبلیغات بازاریابی ابتدا به مفاهیم و پایه‌های ارتباطات یکپارچه بازاریابی و تاریخچه تبلیغات در کشور می‌پردازد. وی در بخش دوم به روش‌های برنامه‌ریزی و اجرای ارتباطات یکپارچه بازاریابی ازجمله روش‌های کاربردی طراحی پیام تبلیغات، برنامه‌ریزی رسانه‌ای تبلیغات، هدف‌گذاری تبلیغات، ارزیابی و بودجه‌بندی تبلیغات اشاره می‌کند. در بخش سوم نیز استراتژی‌های ارتباطات بازاریابی را موردبحث و بررسی قرار می‌دهد. ویژگی مهم این کتاب، کاربردی بودن مطالب، استراتژی محور بودن روش‌های ارائه شده، تکیه‌بر تجارب و توجه به فضای کسب‌وکار در ایران علاوه بر مبانی تئوریک و مفاهیم بنیادی ارتباطات است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !