دسته محصول
سبد خرید 0
اعتراف‌های یک تبلیغاتچی تبلیغات به روایت دیوید اُگیلوی

نام محصول

اعتراف‌های یک تبلیغاتچی


نام نویسنده

دیوید اگیلوی


نام مترجم

رویا گذشتی

انتشارات

سیته


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

123


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

رقعی


شابک

9786005253511


وزن

168


پیش گفتار

-

قیمت : 13000 تومان

چکیده ای از اعتراف‌های پدر تبلیغات مدرن ـ دیوید اُگیلوی ـ در کتاب اعتراف‌های یک تبلیغاتچی:
 ۱ـ تنها بخش کوچکی از خلق یک اثر تبلیغاتی مرهون الهام‌ها و نوگرایی ذهن است، چون قسمت اعظم آن به دانش و سختکوشی فرد بستگی دارد.
 ۲ـ این حس اغواگر واگیردار است که سرگرم کردن مردم را به فروش بیشتر ارجح بدانی....
چکیده ای از اعتراف‌های پدر تبلیغات مدرن ـ دیوید اُگیلوی ـ در کتاب اعتراف‌های یک تبلیغاتچی:

۱ـ تنها بخش کوچکی از خلق یک اثر تبلیغاتی مرهون الهام‌ها و نوگرایی ذهن است، چون قسمت اعظم آن به دانش و سختکوشی فرد بستگی دارد.
 ۲ـ این حس اغواگر واگیردار است که سرگرم کردن مردم را به فروش بیشتر ارجح بدانیم. 
۳ـ برای مقایسه‌ی کاربرد روش‌های تبلیغاتی باید بررسی کرد کدام یک فروش بیشتری را رقم زده است‌. 
۴ـ پیش از نوشتن متن تبلیغ باید با محصول آشنایی کامل پیدا کرد.
 ۵ ـ کلید موفقیت در این است که به مشتری وعده‌ی یک تفاوت چشمگیر را بدهیم؛ طعم دلچسب‌تر، پوستی شاداب‌تر و ...
 ۶ـ هدف از تبلیغ فقط این نیست که مردم را به خریدن محصولی تشویق کند. باید این ذهنیت ایجاد شود که بهتر از انواع مشابه است 
و ....
این کتاب که به ۱۴ زبان زنده‌ی دنیا ترجمه شده و میلیون‌ها نسخه از آن در سرتاسر دنیا به فروش رفته، یکی از قابل فهم‌ترین و جالب‌ترین کتاب‌ها در زمینه‌ی تبلیغات است؛ یک عصاره‌ی جادویی از یادگیری و درایت.
 اُگیلوی از تجربه‌هایش می‌گوید و برای ساختن بهترین کمپین‌‌ها و موفق‌ترین آژانس‌های تبلیغاتی، تکنیک‌هایی را با شما در میان می‌گذارد.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !