دسته محصول
سبد خرید 0
سیاست‌های ارتباطات بازاریابی -

نام محصول

سیاست‌های ارتباطات بازاریابی


نام نویسنده

مارگارت سید نسپینر-راینر بوخ-فریتز آنگر


نام مترجم

حسام خضرایی حاذق فکر-رحیم محترم قلاتی

انتشارات

آترا


سال چاپ

1394


تعداد صفحه

232


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9786006425375


وزن

600


پیش گفتار

-

قیمت : 17000 تومان

نویسندگان کتاب حاضر تلاش نموده‌اند تا در ده فصل کلیه مفاهیم حوزه ارتباطات بازاریابی را به‌صورت جامع مورد بررسی و مطالعه عمیق قرار دهند. مطالعه این کتاب به دانشجویان و اساتید رشته مدیریت بازرگانی و بازاریابی و همچنین مدیران و کارشناسان ارتباطات بازاریابی در کانون‌ها و آژانس‌های مربوطه توصیه می‌شو....
نویسندگان کتاب حاضر تلاش نموده‌اند تا در ده فصل کلیه مفاهیم حوزه ارتباطات بازاریابی را به‌صورت جامع مورد بررسی و مطالعه عمیق قرار دهند. مطالعه این کتاب به دانشجویان و اساتید رشته مدیریت بازرگانی و بازاریابی و همچنین مدیران و کارشناسان ارتباطات بازاریابی در کانون‌ها و آژانس‌های مربوطه توصیه می‌شود. این کتاب برای پاسخ‌گویی به نیاز دانشگاه‌ها و متخصصینی طراحی شده است که در پی کسب آگاهی و تسلط نسبی بر مفاهیم مربوط به فوریت ارتباطات هستند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !