دسته محصول
سبد خرید 0
اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی با تمرکز بر نوع‌شناسی خرده‌فروشی

نام محصول

اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی


نام نویسنده

وحید نثائی


نام مترجم

-

انتشارات

ترمه


سال چاپ

1390


تعداد صفحه

354


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789649781952


وزن

573


پیش گفتار

-

قیمت : 40000 تومان

با تمرکز بر نوع شناسی خرده فروشی حالا مشتریان شما را بهتر می بینند مشتری فروشگاه ما را انتخاب نمی کند زیرا چندان تمایلی برای خرید کالاهایی که دسترسی به آن ها برایش مشکل است را ندارد. مشتری، فروشگاه ما را انتخاب نمی کند زیرا از دید او فروشگاه ما قدیمی به نظر می رسد. اگر فروشگاه ما چندین سال پیش....
با تمرکز بر نوع شناسی خرده فروشی
حالا مشتریان شما را بهتر می بینند
مشتری فروشگاه ما را انتخاب نمی کند زیرا چندان تمایلی برای خرید کالاهایی که دسترسی به آن ها برایش مشکل است را ندارد. مشتری، فروشگاه ما را انتخاب نمی کند زیرا از دید او فروشگاه ما قدیمی به نظر می رسد. اگر فروشگاه ما چندین سال پیش دارای طراحی زیبایی بوده است ، دلیلی ندارد که همچنان زیبا مانده باشد، شاید یک تغییر رنگ ساده نیز بتواند یکنواحتی موجود را از بین ببرد.
مشتری فروشگاه ما را انتخاب نمی کند زیرا به محض ورد به فروشگاه دچار سردرگمی و تشویش می شود، او دوست دارد همه چیز را در جای خود ببیند و بداند به دنبال چه چیزی می گردد او نمی خواهد با شنیدن یک آهنگ گوشخراش و یا استرس زاد دچار تشویش شود.
مشتری فروشگاه ما را انتخاب نمی کند زیرا از نحوه خدمات رسانی پرسنل فروشگاه ما رضایت ندارد. از کمبود کالسکه و سبدها ی چرخ دار کلافه شده است.
از باجه های بازرسی نامنظم و یا راهروهای شلوغ فروشگاه دلگیر شده و یا از سیستم تهویه هوا و یا سرویس های بهداشتی کثیف شاکی شده است و شاید هم هیچکدام از این عوامل، کمترین تاثیری در عدم انتخاب وی نداشته اند. ممکن است علت این باشد که فروشگاه ما دارای ویترین مناسب و جذابی نیست تا بتواند به خوب ؛ ما و محصولاتمان را به مشتری معرفی کند.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !