دسته محصول
سبد خرید 0
بازاریابی کارآفرینانه درآمدی بر بازاریابی شرکت‌های کوچک و متوسط

نام محصول

بازاریابی کارآفرینانه


نام نویسنده

نادر سید امیری-طناز مشایخی


نام مترجم

-

انتشارات

ترمه


سال چاپ

1393


تعداد صفحه

472


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789649784199


وزن

770


پیش گفتار

-

قیمت : 17000 تومان

کتاب حاضر، قصد دارد با ارائه الگوی مدیریت بازاریابی و برنامه بازاریابی این کسب‌وکارها، کمکی ناچیز به مدیران-مالکان آن‌ها کرده باشد. ویژگی خاص کتاب مورد کاوی متعدد و کاربردی است که درک مسائل کتاب را هم برای مدیران کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و هم برای دانشجویان بازاریابی و کارآفرینی آسان می‌کند. مؤل....
کتاب حاضر، قصد دارد با ارائه الگوی مدیریت بازاریابی و برنامه بازاریابی این کسب‌وکارها، کمکی ناچیز به مدیران-مالکان آن‌ها کرده باشد. ویژگی خاص کتاب مورد کاوی متعدد و کاربردی است که درک مسائل کتاب را هم برای مدیران کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و هم برای دانشجویان بازاریابی و کارآفرینی آسان می‌کند. مؤلف بیان می‌دارد که بازاریابی کارآفرینانه الگویی است جهت به‌کارگیری این فرآیند در کسب‌وکارهای کوچک کارآفرین. درواقع بازاریابی کارآفرینانه برای توصیف فعالیت‌های بازاریابی انجام شده در شرکت‌های کوچک و متوسط به کار می‌رود. با وجود آن‌که بررسی و تحلیل بازاریابی در شرکت‌های تازه تأسیس و کوچک به دلیل سهم عظیم این شرکت‌ها در فعالیت اقتصادی، امری حائز اهمیت است.

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !