دسته محصول
سبد خرید 0
اصول مشتری‌مداری (بانکداری، هتلداری و خودروسازی)

نام محصول

اصول مشتری‌مداری


نام نویسنده

احمد یحیایی ایله ای


نام مترجم

-

انتشارات

جاجرمی


سال چاپ

ششم 1395


تعداد صفحه

242


نوع جلد

شومیز


قطع کتاب

وزیری


شابک

9789642928170


وزن

365


پیش گفتار

-

قیمت : 19000 تومان

"در این کتاب مشتری‌مداری به منزله‌ی جنبه‌ای از ارتباطات مورد تایید و تاکید قرار گرفته است. نویسنده تاکید دارد که فلسفه‌ی ایجاد و تداوم روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها از دو روش پیروی می‌کند. 1- فلسفه‌ی روابط عمومی در سازمان‌های اجتماعی "مردم‌داری" است، 2- فلسفه‌ی روابط عمومی در سازمان‌های اقتصادی "م....
"در این کتاب مشتری‌مداری به منزله‌ی جنبه‌ای از ارتباطات مورد تایید و تاکید قرار گرفته است. نویسنده تاکید دارد که فلسفه‌ی ایجاد و تداوم روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها از دو روش پیروی می‌کند. 1- فلسفه‌ی روابط عمومی در سازمان‌های اجتماعی "مردم‌داری" است، 2- فلسفه‌ی روابط عمومی در سازمان‌های اقتصادی "مشتری مداری" است. بر این اساس، مشتری‌‌مداری روابط عمومی در سازمان‌های اقتصادی و در مفهومی چشم‌اندازی از مردم‌داری است. نگارنده در این کتاب از تئوری‌ها، اندیشه‌ها و ادبیات "ارتباطات و اقتصاد" توامان وام می‌گیرد و می‌کوشد نقش ارتباطات انسانی را در مراودات اجتماعی سازمان با مشتریان روشن سازد و با طرح اصول و قواعدی اهمیت مشتری و فلسفه‌ی "مشتری‌مداری" را تبیین کند. این کتاب در سه فصل "ارتباطات و مشتری‌مداری"، "مشتری‌مداری" و "اصول مشتری‌مداری" تدوین شده است."

اولین نفر از تازه های انتشارات بازاریابی باخبر شوید !